חושפת: קמילה קבאלו מספרת על הבחור איתו תרצה לצאת. צילום מסך מיוטיוב

חושפת: קמילה קבאלו מספרת על הבחור איתו תרצה לצאת

בריאיון חדש שעשתה לא מזמן יוצאת "פיפת' הרמוני", מספרת קמילה קאבלו על הבחור המושלם איתו תרצה לצאת. מי הוא? המשיכו לקרוא כדי לגלות

בחורים, נא להתפקד כי קמילה קבלו מתארת את הבחור המושלם עבורה. בואו לגלות אם יש לכם סיכוי.  בראיון שהעניקה קבלו, הצלע החמישית לשעבר בלהקת הבנות המוכרת "fifth harmony", לאתר "Dolly" היא סיפרה בין היתר על הבחור המושלם איתו היא מתה לצאת לדייט.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הזמרת הצעירה דיברה על חיי האהבה שלה בריאיון וסיפרה על הבחור עימו תרצה "לחיות באושר ובעושר עד המוות", ולמה זה כל כך חשוב לשמור על מערכת היחסים שלך פרטית ולא ציבורית לעיני כולם.

שון מנדס אולי לא ספרדי, אבל לנו לגמרי לא יהיה אכפת אם הם יהיו ביחד

שון מנדס אולי לא ספרדי, אבל לנו לגמרי לא יהיה אכפת אם הם יהיו ביחד © צילום מסך מאינסטגרם

קמילה אמרה כי "אני מבינה למה אנשים מתעניינים בחיי האהבה שלי, אבל אני לא רוצה לחשוף את הצד הזה בפני האנשים האלו כי בעיניי זה אחד מהחלקים הכי חשובים בחיי". אז מה היא כן הסכימה לחשוף? "אתם יודעים מה, אם אתם כל כך רוצים לדעת, הנה החלום שלי בנוגע לחיי ואז לחיי האהבה שלי: אני רוצה ליצור המון שירים ולהתנסות עם המון אנשים. אני לא רוצה לנסוע למקומות רק כדי שאוכל להיות נעולה בחדר המלון, להתראיין וללכת על שטיחים אדומים".

"אלו לא החיים שאני רוצה לחיות. אני רוצה ליצור מוזיקה, אבל בו בעת אני רוצה ללכת לטייל עם חברים טובים. לנסוע לטיול סובב אירופה, וכאשר אגיע לספרד, אני רוצה להכיר בספרד גבר ספרדי, ולהתאהב בו". 

תגובות