התחדשה: נתן לחברתו את בגדיו הישנים כדי שתפסיק לקחת ממנו. צילום מסך מטוויטר

התחדשה: נתן לחברתו את בגדיו הישנים כדי שתפסיק לקחת ממנו

כאשר זוגות נמצאים ביחד מזה זמן רב, ישנה תופעה מוכרת בה בנות הזוג לוקחות לבן זוגן את הבגדים מהארון, ולובשות אותם ללא הפסקה. לחבר הזה קצת נמאס מ'הגניבה' של חברתו כל פעם מחדש, ולכן לכבוד הקיץ פינק אותה בשלל בגדים מבגדיו הישנים

רואים את זה הרבה בשטח. כאשר בנות לובשות את בגדי הזוג של בני זוגן ולוקחות שלל בגדים מארונם, 'סתם כי הן אוהבות את הסטייל'. לבחור הזה ממישיגן שבארצות הברית קצת נמאס מזה שחברתו לא מפסיקה לקחת לו בגדים, ולכן באחד ממפגשיהם שלח אותה הביתה עם שלל מתנות ישנות ללבוש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

רומני (19) ובן זוגה, דזמונד (שמות מעניינים בהחלט) נמצאים בזוגיות חזקה ואחד מהמאפיינים הבולטים שלה הוא הסוויטשירטים הגדולים והרחבים שבת זוגו של דזמונד, רומני, לובשת ללא הפסקה. לאחר שהשניים נפגשו ורומני שוב לקחה לחברה פריט לבוש, הוא החליט שהעניין חייב להיפסק, ושלח אותה הביתה עם שקית ענקית מלאה בבגדים שהוא כבר לא לובש.

רומני טוענת שהסיבה שהיא אוהבת ללבוש את בגדיו של בן הזוג שלה כל כך הרבה, היא שהם מריחים נפלא בדיוק כמוהו. עכשיו שזו התפנקה במשלוח, ידיד של השניים טוען כי למעשה אין כל חשיבות כיוון שלבגדים הישנים, כתוצאה מהיושן אין את הריח המוכר של דזמונד.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © צילום מסך מיוטיוב

הנערה סיפרה לחדשות "באזפיד" כי המתנה המיוחדת ניתנה כי "הוא ידע שאני אשמח עם כל פריט לבוש שהוא יביא לי, ושזה יעצור אותי מלקחת לו את פריטי הלבוש שיש לו כרגע, אז הוא הביא לי במתנה. לי לא אכפת, כמו שהוא חשב, אני שמחה עם כל מה שקיבלתי ממנו, ובכל זאת כשיעבור קצת זמן, אקח לו עוד בגדים, סתם כי אני נהנית מזה".

תגובות