אמא, יש לי חבר: איך לספר למשפחה על זוגיות ולצאת בשלום. צילום: shutterstock

אמא, יש לי חבר: איך לספר למשפחה על זוגיות ולצאת בשלום

הכרתם מישהו או מישהי, העניינים התחממו ונוצרה כימיה. החלטתם לקחת את היחסים ביניכם שלב אחד קדימה ולהיכנס לזוגיות. מזל טוב! עכשיו, איך תספרו להורים? יש משפחות בהן חדשות כאלו יתקבלו בברכה ויש משפחות שלא יקבלוזאת בעין יפה. עקבו אחר ההוראות הבאות ותצאו מזה בקלות ובזוגיות!

נכנסתם לקשר חדש ולא יודעים איך לספר להורים? חוששים מכך? במקום לחיות בפחד, קבלו את כל הטיפים והעצות שיגרמו ל'חוויה' להיראות הרבה פחות מאיימת ותוכלו לצאת ממנה בשלום. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שמרו על כנות

ספרו שהכרתם מישהו או מישהי. דאגו לספר על תכונותיו הטובות של האדם אשר שבה אתכם בקסמיו. ברגע שההורים שלכם יגלו על מה שמשך אתכם בבן או בת הזוג החדשים, הם יתאהבו בו גם כן. הכוונה היא, כמובן, לתכונות אופי כמו נתינה ורדיפת צדק, ולא זה שיש לו שרירים יפים וכדומה. דיבור בשפה פשוטה וכנה תגרום לכך שבן הזוג החדש ייכנס ללבם של הוריכם ברגע אחד.

שתפו את ההורים - מה מושך אתכם בבן הזוג
שתפו את ההורים - מה מושך אתכם בבן הזוג © fotolia

דברו בביטחון ובטון רגוע

אל תצעקו, תכעסו, או תביעו פחד. אתם אמורים להרגיש מספיק בטוחים ופתוחים על מנת לשוחח עם ההורים שלכם על נושאים כאלה. שמרו על טון שלו ורגוע אשר משדר בטחון. היו בטוחים במערכת היחסים החדשה ובכוונותיהם של בן או בת הזוג החדשים, לאחר מכן, לספר להורים זה קלי קלות.

הפיגו את הפחדים שלהם

הדגישו מיד שאין זה אומר שאתם נעלמים מהבית, מתרחקים מהחברים או מפסיקים לבלות יחד כמשפחה. הבהירו שאין בכוונתם להתקדם ברמה הפיזית מהר מדי וכי תשתפו אותם בהכל. לשחרר את ההורים שלכם מפחדים (הגיוניים ונורמטיביים, אגב) גם יעשה להם טוב ורגוע על הלב וגם יקרב אותם להבנה וקבלה של הקשר החדש הזה.

הבילוי הזוגי לא ישפיע על זמן האיכות המשפחתי
הבילוי הזוגי לא ישפיע על זמן האיכות המשפחתי © fotolia

אל תקבעו עובדות

ספרו שהכרתם מישהי או מישהו חדשים ואתם תוהים אם יכול להתקיים ביניכם משהו  מעבר לידידות. ספרו להם את כל צדדי הסיפור, ושאלו אותם לדעתם. לאחר מכן, בשלב בו הם מרגישים מעורבים בחייכם ובתהיות שלכם, ספרו שהחלטתם לנסות לבנות קשר זוגי. ברגע שההורים מבינים שהם לא מאבדים אתכם ואת השיתוף שלכם, הם ייטו להסכים עם מערכת היחסים החדשה.

לאט לאט

ספרו את הסיפור לאט לאט. אל תפילו עליהם יותר מדי מידע בבת אחת, זה יבהיל אותם ויגרום להם לקחת צעד אחורה. שתפו אותם בהדרגתיות, כדי שיהיו אתכם לאורך כל ההתפתחויות החדשות

תגובות