פחות חברי: 21 סימנים שהחבר שלך הוא לא בדיוק "חבר". צילום: shutterstock

פחות חברי: 21 סימנים שהחבר שלך הוא לא בדיוק "חבר"

כך תשימי לב שהחבר שלך, ההוא שחשבת שהוא בן הזוג המושלם כאשר הוא היה עוד הקראש שלך, הוא לא בדיוק כזה. כל הסימנים

התאהבת בו תקופה ועכשיו אתם סוף סוף ביחד? כך תגלי שהחבר שלך הוא לא בדיוק חבר אמיתי, לפי כל הסימנים הבאים. כמובן שהדברים הדדיים לשני המינים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

1. הוא גורם לך להרגיש רע עם עצמך 

מגיע לך לצאת עם מישהו שיכבד ויאהב אותך איך שאת. אם הוא רוצה שתשתני (שתתלבשי שונה, תתעלמי מהחברים שלך  וכו') זה סימן שהוא לא באמת אוהב אותך כמו שאת. שימי לב!

2. הרגשות שלו כלפייך לא ברורים    

 אם בחור אוהב אותך, כדאי שיגיד לך, ואם אתם בזוגיות זו אפילו לא צריכה להיות שאלה, אלא משהו שהוא מובן מאליו. זה צריך להיות ברור שהוא בקטע שלך. אם לא, זה לגמרי דגל אדום!

3. הוא לא מקשיב לך

אם הוא אף פעם לא מקשיב שאת מדברת, מה הטעם בלצאת איתו? הוא לא צריך לזכור מילה במילה מהשיחה, אבל להניח את הטלפון לשניה, להקשיב או לייעץ לך - די נחוץ במערכת יחסים.

© צילום: shutterstock

4. הוא לא תומך במטרות שלך

ביקשת ממנו עזרה לקראת מבחן גדול והוא לא הסכים? סיפרת לו על החלום שלך לנהל חברה משלך והוא צחק? לא משנה עם מי את יוצאת, הוא צריך לתמוך בך ולהאמין במטרות ובחלומות שלך, אם הוא לא אחד כזה, הוא בוודאי לא באמת חבר.

5. הוא לוחץ עלייך 

אין צורך למהר. אם הוא לוחץ עלייך לעשות דברים שאת לא רוצה או שאת מרגישה לא מוכנה אליהם - זאת בעיה. החבר הנכון יכבד את בחירותייך ויקשיב לך.

6. הקשר בנוי על שניכם, בין היתר גם עליו

אתם מבלים יחד רק כשנוח לו, אוכלים מה שהוא רוצה לאכול והולכים לאן שהוא מחליט. מערכת יחסים צריכה להיות הדדית. אם הוא עסוק יותר במה שטוב לו מאשר לך, אין לך סיבה להיות איתו!

© צילום: gettyimages

7. אף פעם לא מחמיא לך

אפילו אם הוא הבחור הכי ביישן בעולם, מן הראוי שהוא יחמיא לך מדי פעם. ״איזה בושם טוב״, ״את נראית מדהים בשמלה הזאת״ - דברים קטנים שמעלים חיוך גדול, ונחוץ לומר אותם במערכת היחסים, גם את אליו כמובן, אבל זה לא אמור להיות חד צדדי.

8. הוא לא מנסה להתחבר עם החברים שלך

ברור שהוא לא צריך להיות 'הבסטי' של החברות שלך, אבל כדאי שלפחות הוא ינסה להתחבר אליהם. אם הן חשובות לך כיוון שהן החברות הכי טובות שלך, והוא חבר טוב, הוא יעשה מאמץ להתחבר איתן.

9. חברות שלך יורדות עליו

שיחה עם החברות שלך זה אמור להיות מהדברים הקלים והפשוטים בחיים. אם את נמנעת ומתחמקת מלדבר עליו כי הם רק אומרות כמה שהוא רע, יכול להיות שהן צודקות, לפעמים שווה להקשיב לחברות ולשים קצת לב על מה הן מדברות. תבדקי זאת!

© צילום: shuttestock

10. אף פעם לא פגשת את החברים שלו

אתם ביחד כבר תקופה, שמעת מיליון סיפורים עליו ועל החברים שלו אבל האם אי פעם ראית אותם? אם ענית לעצמך 'לא' על השאלה, כנראה שיש פה משהו מוזר. אולי זה לא בכוונה, אלא אם כן את ביקשת לראות אותם והוא התחיל להמציא תירוצים - כאן לצערנו יש בעיה.

11. הוא קורא לך ״משוגעת״, שלא במובן טוב

אם הוא קורא לך ״משוגעת״ ובאמת מתכוון לזה כנראה שהוא לא מספיק בוגר כדי להקשיב לך ולשלוט על ההתנהגות שלו. אין לך מה לחפש עם מישהו כזה בייחוד עם הוא אומר את זה גם על האקסיות שלו.

12. נראה שהוא מחפש בנות אחרות

כל עוד את בטוחה שהוא בעניין שלך ואוהב אותך, ברור שמותר לו לחשוב על בנות אחרות שהן חמודות. אבל אם הוא מסתכל על מישהי או מדבר על בנות אחרות ולא עלייך או איתך בצורה שוטפת, די ברור שהוא לא בקטע שלך ואין לנו מושג למה אתם ביחד, מגיע לך מישהו טוב יותר.

© צילום: shutterstock

13. הוא בוגד בך

זה ה'נו נו' הכי חשוב בכל הרשימה הזו. אחרי דבר כזה שיוצא החוצה, תיפרדי ממנו! ברצינות, תברחי. מי שבגד פעם אחת כנראה שיבגוד שוב. אין לך מה להיות עם מישהו שלא נאמן לך! ברגע שדבר כזה קורה, האמון נקרע, ולא חייב לתת לו להיבנות שוב (וזה בתקווה שהוא ייבנה, אלא למצוא מישהו הרבה יותר טוב).

14. הוא מגיב להודעות אחרי המון זמן

אם לפעמים עברו כמה שעות והוא עדיין לא ענה - זה בסדר. אבל אם באופן קובע לוקח לו ״שנים״ לענות למרות שאת עונה ממש מהר להודעות שלו, כנראה שהוא לא מרגיש את מה שאת מרגישה אליו, זה בסדר, באיזשהו אופן, רק שיגיד לך ולא ישאיר אותך תלויה באוויר.

15. הוא מקנא כשאת לא איתו

במערכת יחסים בריאה ברור שחשוב לבלות יחד, אבל להיות לפעמים לבד לא פחות חשוב. אם הוא ממש לא נותן לך לצאת או לדבר עם מישהו, סימן שקשה לו לסמוך עליך, הוא חושב שאת שייכת לו וזה יכול ליצור בעיה בעתיד.

16. מאשים אותך בכל וויכוח ולא מתנצל כשצריך 

להיות בזוגיות זה לא קל וברור שאף אחד לא מושלם. אבל אם כשאת טועה את יודעת להתנצל הוא צריך לדעת גם לבקש סליחה כשהוא אשם ובטח שלא להפיל את הכל עליך.

© צילום: shutterstock

17. הוא 'מאיים' שייפרד ממך 

אם בכל פעם שאת עושה משהו לא בסדר הוא מאיים להיפרד ממך ולזרוק אותך, משהו לא בסדר. את לא צריכה לפחד שיזרוק אותך אם תגידי מילה שלא במקום - זה לא הולך ככה!

18. הוא מבטל יציאות איתך באופן קבוע

אם הוא ביטל יציאה אחת בגלל מבחן גדול, אין בעיה. אבל אם באופן קבוע הוא מבטל יציאות איתך לטובת הבילויים שלו לדוגמה, זה אומר שהוא לא מכבד את הזמן שלך ולדעתנו אין לך מה להיות איתו.

19. אתם אף פעם לא יוצאים לדייט אמיתי

אנחנו לא אומרים שהוא חבר גרוע אם הוא לא לוקח אותך למסעדות יוקרה וכיוצא בזה, אבל אם הוא נמנע מלצאת איתך בפומבי ומעדיף לעשות דברים לבד, יכול להיות שהוא מתבייש בך וזה לגמרי משהו שכדאי לבדוק.

© צילום: shutterstock

20. דברים שאת אוהבת, מפריעים לו

הוא לא חייב לאהוב את אותם סדרות טלווזיה, מסעדות או סרטים שאת אוהבת, אבל יש הבדל בין לא לאהוב ולכבד לבין להעיר הערות ולצחוק על הדברים שאת אוהבת ועושים לך טוב. זה יכול להתבטא בכל דבר. שימי לב.

21. הוא לא נחמד לסובבים אותו

אם הוא לא נחמד אל אמא שלו למשל, או לשאר המשפחה, סביר להניח שגם אלייך הוא לא יהיה נחמד יום אחד כשישתנה לו מצב הרוח. שוב,  זה לא אומר שאם הוא היה גס רוח אלייך במשך יום אחד זה אומר שצריך לנשק אותו לשלום, אבל זה כן אומר שאם זה קורה שוב ושוב - בדקי זאת.

אם שניים או שלושה דברים נכונים לגבייך ולגבי החבר שלך, אל תילחצי! אלה רק סימנים שיכולים להיפתר עם שיחה כנה, אבל אם יותר דברים נכונים, זה לגמרי סימן שצריך להיפרד. בהצלחה!

תגובות