נהנים וצוחקים ביחד: משחקים זוגיים להיכרות וסתם לכיף. צילום: Fotolia

נהנים וצוחקים ביחד: משחקים זוגיים להיכרות וסתם לכיף

משעמם לכם ודייטים בקולנוע זה כבר פאסה? בואו להנות ממגוון משחקים מהנים ופשוטים שתוכלו לשחק עם בן או בת זוגכם בכל רגע נתון כדי להתקרב ולהכיר אפילו יותר

רבים חושבים שמשחקי חברה הם רק לילדים קטנים ושמשחקים אותם רק בצופים או בבתי הספר - אבל מה שהם לא יודעים הוא שמדובר בדרך נהדרת להתחבר ולהכיר אחד את השני טוב יותר. לכן אם לכם ולבן או בת זוגכם בא קצת לגוון ולעשות משהו משעשע ומאחד, תוכלו לבחור באחד המשחקים הבאים ולהנות מערב זוגי, כיפי ומצחיק במיוחד. תהנו!

 

אמת או שקר - את המשחק הזה רבים מכירים ואלו שלא - אין מה לדאוג, כי החוקים מאוד פשוטים: על כל אחד מכם לחשוב על שני סיפורים: אחד אמת ואחד שקר. לאחר מכן, ספרו את הסיפורים אחד לשני כל אחד בתורו ותנו לצד השני לנחש איזה מהם אמיתי ואיזה שקרי. המנצח יהיה זה שיצליח לנחש כמה שיותר סיפורים. המשחק הזה לגמרי יכול לגרום לכם להתחבר ולגלות דברים חדשים.

שאל אותי על - המשחק הבא מצוין להפגת שיעמום וללא ספק יגרום לכם להכיר לעומק: כל שעליכם לעשות הוא להכין פתקיות שעל כל אחת מהן כתוב "שאל אותי על" ולהוסיף נושאים שונים, לדוגמא הדבר הכי משוגע שעשיתי, הדייט הכי גרוע שהיה לי, פאדיחה שעשיתי וכדומה. ספרו אחד לשני על כך ותהנו ממשחק סופר מהנה ומצחיק!

מכירים ונהנים
מכירים ונהנים © צילום: Fotolia

Never - המשחק הבא ללא ספק יגרום לכם להתקרב ויחזק את הקשר שלכם. במשחק זה, על כל אחד לספר בתורו משהו שאף פעם לא עשה, לדוגמא: "אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית". אם בן או בת הזוג עשו זאת, הם מרימים אצבע אחת. הראשון שכל חמש אצבעותיו יהיו למעלה, מפסיד ומקבל חובה. בהצלחה!

פנטומימה - אם בא לכם לחזק את ההבנה והתקשורת ביניכם, המשחק הבא בדיוק בשבילכם: במשחק זה כל אחד צריך להציג לשני חמש מילים בפנטומימה. מי שיצליח לזהות כמה שיותר מילים - מנצח! נשמע פשוט? נסו בעצמכם וגלו; וזכרו - אסור לדבר!

טאג הבויפרינד - טאג הבויפרינד נקרא כך אבל מיועד כמובן לשני המינים: מדובר במשחק שכל מטרתו לגלות עד כמה טוב אתם מכירים אחד את השני. כל שעליכם לעשות הוא לענות על שאלות אישיות זה על זה ולבדוק מי באמת מקשיב וזוכר פרטים ומי צריך חזרה על החומר. את השאלות תוכלו להרכיב לבדכם או לקחת דוגמה מוכנה מהאינטרנט.

ציור על הגב - במשחק הבא תצטרכו להסתמך רק על חוש אחד - המישוש. כל אחד בתורו כותב על הגב של השני מילה מסוימת ובת או בן הזוג צריכים לגלות מהי המילה הכתובה; וכמובן שאסור להסתכל, לרמוז או לדבר. אם קרה ולא הצלחתם אין מה לדאוג, כי המטרה האמיתית של המשחק היא בעצם לגרום לחיבור, הנאה וחיזוק הזוגיות. תהנו!

מי צוחק ראשון - אם מתחשק לכם להנות מאווירה קלילה, מהנה ומצחיקה במיוחד, המשחק הבא הוא בדיוק בשבילכם: כל אחד צריך לאסוף עשר בדיחות קרש מרחבי האינטרנט. כל משתתף בתורו ימלא את הפה במים, בזמן שהשני יספר את הבדיחות. אם צחקתם ונשפכו מים - נפסלתם. אולי זה לא נשמע לכם קשה, אבל סמכו עלינו שהשילוב של בדיחות הקרש ה"מצחיקות" והמים בפה לגמרי גורמים להתפוצץ מצחוק!

 
 
תגובות