עד עצם היום הזה: זוגות דיסני שלימדו אותנו הרבה על אהבה. צילום מסך מיוטיוב

עד עצם היום הזה: זוגות דיסני שלימדו אותנו הרבה על אהבה

בניגוד למה שחושבים על סרטי דיסני הרומנטיים, שהם לא משקפים את המציאות וגורמים לסטנדרטים גבוהים מדי בנוגע למערכות יחסים, כמה מהם דווקא מביעים באופן מדוייק כיצד צריכה להיראות זוגיות אוהבת ובריאה

בעידן שבו בכל כמה ימים אנו שומעים על בני זוג מפורסמים שנפרדים, אין לנו ברירה אחרת אלא להאחז בזוגות הכי חמודים, אוהבים ומעוררי השראה שאנחנו מכירים - הזוגות המצוירים מסרטי דיסני. בניגוד לזוגות אחרים, הזוגות הללו ישארו יחדיו לנצח ויאהבו אחד את השנייה ללא תנאים וגבולות. מתוך כל הזוגות האלה, אספנו עבורכם את חמשת הזוגות המוצלחים ביותר, שיכולים ללמד אתכם דבר או שניים על זוגיות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מיקי ומיני מאוס

נתחיל מה"ברור מאליו" - זוג העכברים הכי מתוקים שליוו אותנו במשך כל תקופת הילדות שלנו, הלא הם מיקי ומיני מאוס. כידוע, מערכת היחסים ביניהם מבוססת על תמיכה הדדית ועל המון צחוק ו"פאן" - ולכן, הם בהחלט מהווים מודל נהדר לחיקוי, במיוחד עבור זוגות מתבגרים.

ג'ון ופוקהונטס

בני הזוג המופלאים מתוך הסרט "פוקהונטס", מוכיחים שבמידה ואתם ואהובת או אהוב ליבכם באמת אוהבים אחד את השנייה, אתם תצליחו להתמודד כזוג עם כל מכשול וקושי שתיתקלו בו ושום דבר לא יוכל לעצור אתכם מלהיות יחד.

אריאל בת הים הקטנה ואריק

בדומה לג'ון ופוקהונטס, גם הם הכירו בדרך לא דרך והתקשו לשמר את הזוגיות שלהם - בעיקר עקב העובדה שהם התגוררו במקומות "קצת" שונים מרוחקים זה מזה. המסר שניתן ללמוד מהם הוא שעל מנת שהזוגיות שלכם תהיה בריאה ומאושרת, שניכם תאלצו לעשות ויתורים ולהתגמש לגבי דברים מסוימים.

טרזן וג'יין

מי מכם לא מכיר את איש הג'ונגל המפורסם ובת זוגו היפיפיה? הרי שמלבד כיכובם בסרט המדהים "טרזן", הם גם זכורים לנו בתור הזוג הכי אמיץ ורומנטי בביצת זוגות סרטי דיסני. שיתוף הפעולה, הרומנטיקה, הכבוד וההדדיות ביניהם, בהחלט מרגשים ומהווים דוגמה לזוגיות טובה ובריאה.

סינדרלה והנסיך

שתי הדמויות האהובות הללו שכיכבו בסרט "סינדרלה", בהחלט הצליחו להשאיר את חותמן בתור הזוג הכי רומנטי וקיטשי שיש. כידוע, הנסיך עבר בכל בית בממלכה במטרה למצוא את הנסיכה שאיבדה את נעלה. ניתן לראות את מעשה זה בתור מטאפורה שמתארת את הכלל החשוב ביותר בנוגע לזוגיות: מערכת יחסים תקינה ואוהבת, היא כזו שבה כל אחד מבני הזוג משתדל למלא את הצרכים של הצד השני עד כמה שאפשר, או במקרה של סינדרלה והנסיך - ממלאה את הנעל באופן מדויק.

 

תגובות