לפני פרידה: השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם. צילום: fotolia

לפני פרידה: השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם

חווים משבר ביחסים ביניכם לבין בן או בת זוגכם? מתלבטים אם להיפרד מהם או לא? אם התשובה היא כן - הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם

כולכם בוודאי תהיתם, לא פעם ולא פעמיים, לגבי מידת ההתאמה ביניכם לבין אדם מסוים ונכונות הקשר ביניכם. הדילמה הזאת הופכת לקשה אף יותר כאשר מדובר בקשר בינכם לבין בני הזוג שלכם. אז כיצד תדעו אם כדאי לכם להיפרד? ומהן השאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם נפרדים? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האם הזוגיות גורמת לכם להיות מאושרים?

תחושת אושר היא דבר מדהים שאי אפשר לתאר במילים; ובדיוק בגלל זה - במידה ואתם מאושרים ולא מתלבטים לגבי כך, אז בהחלט מומלץ לנסות לעבוד על הזוגיות שלכם ולא להיפרד. מנגד, אם הזוגיות גורמת לכם להרגיש תחושות שליליות - כנראה שמערכת היחסים ביניכם לא נכונה עבורכם.

© adobestock

האם הפרידה תקל עליכם ותשפר את איכות חייכם?

לעיתים, כשאנשים מתקשים לאתר את המקור לבעיות שלהם - הם משליכים את הכל על הזוגיות שלהם. חשוב שתוודאו שזהו לא המקרה שלכם, כי אם כן - מלבד העובדה שתאבדו בן או בת זוג שמתאימים לכם, אתם גם לא באמת תרגישו טוב יותר ובטח שלא תשפרו את איכות חייכם. 

מדוע אתם מתלבטים אם להיפרד או לא?

ככל הנראה, במידה ואכן הייתם בטוחים שאתם מעוניינים להיפרד מבן או בת זוגכם - לא הייתם נכנסים לכתבה הזאת. בהחלט מומלץ שתחשבו עם עצמכם על הסיבה לכך שאתם מתלבטים אם להמשיך את הזוגיות או לא, כיוון שייתכן שברגע שתעלו על הסיבה הזאת - אתם תבינו בדיוק מה נכון לעשות ומתי.

© Fotolia

האם הזוגיות משפיעה עליכם לטובה או לרעה?

במידה ואתם מרגישים שבן או בת הזוג שלכם משפיעים עליכם לרעה, או שהזוגיות שלכם עד כדי כך קשה ומסובכת שהיא פוגעת בכל שאר התחומים בחיים שלכם - בהחלט מומלץ שלא תתעלמו מ"הנורה האדומה" הזאת ולא תחששו לסיים את הקשר ביניכם. 

האם אתם מאוהבים?

ככל הנראה, זוהי "שאלת השאלות": הרי שזוגיות מבוססת על התאהבות ורגשות רומנטיים, שמשותפים לשני בני או בנות הזוג. לכן, מומלץ לקחת כמה דקות ולחשוב אם עדיין יש לכם רגשות כלפי בן או בת זוגכם; ובמידה ותבינו שלא - אין טעם שתמשיכו את הזוגיות הזאת. מצד שני, במידה ואתם מרגישים שאתם מאוהבים בבני או בנות זוגכם ומוכנים לעשות הכל למענם - כדאי לשקול את החלטתכם מחדש ולנסות בכל זאת להתגבר על הקשיים בקשר ביניכם. 

כמובן שמלבד השאלות הללו, ישנן עוד אינספור התלבטויות ושאלות נוספות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם מחליטים להיפרד מבני או בנות זוגכם. טיב וכמות השאלות האלה, תלויים כמובן בכם ובקשר ביניכם; ובהחלט מומלץ להשקיע זמן ומחשבה בחשיבה על התשובה האמיתית והכנה ביותר לשאלות.

 
תגובות