מסקרן: כך תדעו אם לבני זוגכם עדיין יש רגשות לאקסים שלהם. פוטוליה

מסקרן: כך תדעו אם לבני זוגכם עדיין יש רגשות לאקסים שלהם

חששות וקנאה במידה מסוימת, נוטות לקחת חלק במערכות היחסים הרומנטיות של כולנו ולרוב - לשמחתנו, לא באמת קיים ביסוס לתחושות הללו והן לא מצביעות על מצב לא תקין. עם זאת, במידה וכבר זמן רב אתם חושדים שלבני זוגכם עדיין יש רגשות לאקס או לאקסית שלהם - מומלץ לבדוק זאת בעזרת הטיפים בכתבה הבאה

אתם בזוגיות ומאוהבים לגמרי, אבל לפעמים מרגישים שזה לא ממש הדדי? אם אחת הסיבות לתחושה שלכם היא חשד שלבני הזוג עדיין יש רגשות לאקס/ית שלהם - הגיע הזמן לבדוק את הנושא. במיוחד בשביל מקרים כאלה, ערכנו רשימה של דברים שעלולים להדליק נורות אזהרה לגבי הקשר שלכם ובאמצעותם תוכלו לנסות להבין מה בדיוק בני הזוג שלכם מרגישים כלפי האקסים. בהצלחה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לא מפסיקים לדבר עליהם 

אם השם של האקס או האקסית של בני זוגכם עלה בשיחה כמה פעמים - זה בסדר ולגיטימי לגמרי, אך אם אין לכם מספיק אצבעות כדי לספור את כמות הפעמים שהם דיברו עליהם - כדאי להתחיל לבדוק את העניין. זה הגיוני שבני הזוג יזכירו את האקסים שלהם מדי פעם, אבל ברגע שזה נהיה הרגל קבוע ואין יום שבו הם לא מעלים זכרונות של דברים שעשו יחדיו או משווים ביניכם, ללא ספק צריכה להידלק נורת אזהרה.

פעילים ברשתות החברתיות 

שלא תבינו לא נכון - זה בסדר אם בני הזוג עשו לייק לאקס או תגובה נחמדה, אך צריך לשים לב לתדירות ולאופן שבו זה נעשה. אם בני הזוג עוקבים אחרי האקס/ית שלהם, לא מפספסים אף סטורי ורק מחכים לעשות לייק ותגובה לכל תמונה - זהו הרגל מעט מוזר ואנחנו ממליצים לבדוק בצורה נעימה את העניין. 

© Fotolia

שיחות מחשידות ביניהם

תאמינו או לא - אבל יש אקסים שנשארים בקשר גם לאחר הפרידה. אם בני הזוג שלכם מדברים לפעמים עם האקס/ית והדבר נעשה באופן גלוי וידידותי לחלוטין - אין שום בעיה. אך אם השיחות ביניהם מוסתרים מכם והם מבלים שעות בשיחות נפש - יש סיכוי גדול שלבני זוגכם עדיין יש רגשות אליהם ובהחלט כדאי לשוחח עימם על כך.

נפגשים ״במקרה״ 

אין דבר ביך יותר מלפגוש את האקסים שלנו, ולרוב זה קורה במקרה. אך אם בני הזוג באופן קבוע לוקחים אתכם למקומות שבהם האקס/ית שלהם נמצאים - כנראה שזה בכוונה. לא ברור אם זה כי הם רוצים לגרום להם לקנא או כי הם מתגעגעים לראות אותם, בכל אופן זה לא דבר לגיטימי וגם את העניין הזה שווה לבדוק. 

© צילום: Fotolia

מנסים לגרום להם לקנא

בהמשך לטיפ הקודם, קנאה זה רגש שלגמרי מראה שאכפת לך ממישהו. ברגע שבני הזוג מנסים לגרום לאקס/ית שלהם לקנא, בין אם זה בתמונה איתכם שנשלחת במכוון אליהם או בין אם זה פגישה ״במקרה״ - זוהי לא סיטואציה נעימה ולגיטימית. גם אם לאקסים יש בן זוג חדש, זה לא צריך לשנות ולהשפיע על בני הזוג שלכם. הם איתכם, אתם אלו שנמצאים כרגע נמצאים בזוגיות וזה מה שחשוב. 

תגובות