DIY: מתנות שאפשר להכין לבני הזוג בהשראת סרטוני טיקטוק. adobestock

DIY: מתנות שאפשר להכין לבני הזוג בהשראת סרטוני טיקטוק

נמצאים בזוגיות? "טיקטוק" היא הרשת החברתית האהובה על שניכם? אם כן, מעולה! בעזרת הכתבה הבאה, תוכלו לרכוש לבני זוגכם מתנה בהשראת סרטוני טיקטוק פופולריים

בין אם אתם מכורים לאפליקציית הטיקטוק כמונו ובין אם לא, כדאי שתדעו שמעבר לסרטוני הריקודים והסאונדים המצחיקים, יש אינספור סרטוני DIY ומדריכים להכנת מגוון דברים. לאחר שגללנו כמה וכמה פעמים, מצאנו סרטונים מקוריים שמדריכים כיצד להכין מתנות מיוחדות לבני הזוג ובמיוחד בשבילכם איחדנו את כל הרעיונות לרשימה אחת מסודרת שמוצגת ממש שלפניכם. אז למה אתם מחכים? המלאכה רבה, צאו לעבודה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מונפול אהבה 

בעזרת הסרטון שלפניכם, תוכלו להכין לבני הזוג את המתנה הכי מקורית שיש. כל מה שתצטרכו זה כמה בריסטולים, טושים, דבק ולוח מונופול אחד. לפני שתתחילו, תכננו איזה דברים תרצו לרשום על הלוח ועל הכרטיסיות. תוכלו לתכנן זאת על פי החוויות שלכם, מאכלים אהובים, בדיחות פרטיות או כל דבר משותף אחר שעולה לכם לראש. לאחר שהחלטתם מה לכתוב, רשמו זאת על הבריסטולים, מקמו על לוח המשחק והדביקו הכל. כשהמשחק עצמו מוכן, הוסיפו קוביות ו״חיילים״ לבחירתכם וסגרו את הכל בקופסה שגם אותה ניתן כמובן לעצב. כשתעניקו את המתנה לבני הזוג, תופתעו לגלות שהמונופול אהבה שלכם, הפך למשחק האהוב עליכם. חוויה נעימה! 

@sighlur

Reply to @earthgiantemerald @justinhaugbro explaining how he made the board game for me! ##diygift ##diygiftideas ##diygifts

Another Day of Sun (From la La Land) [Piano] - JAIME CÓRDOBA

 

זר ממתקים  

אם נמאס לכם להביא לבני הזוג פרחים ובא לכם קצת לגוון... המתנה הבאה היא בדיוק בשבילכם. בעזרת נייר עטיפה, שיפודים, דבק וכמה ממתקים תוכלו להכין את ״זר החלומות״. קחו חטיף כלשהו והדביקו אותו לקצה השיפוד. חזרו על הפעולה שוב ושוב עד שלכל הממתקים יהיה מוצמד שיפודים. ברגע שסיימתם מקמו את הכל על גבי נייר העטיפה, הדביקו ועטפו יחד עד שתקבלו צורה של זר. ברגע שהכל מוכן, תוכלו להוסיף ברכה וסרט לשדרוג וזהו זה - הזר המושלם והטעים שלנו - מוכן. בתיאבון!

@wyscreations

DIY valentines gift/ más DIY IDEAS en mi canal en YouTube (link on BIO) ##diyvalentine ##diycraft ##diygift ##diygiftideas ##cricut ##valentines ##hazlotu

Make You Mine - PUBLIC

 

יומן שיחות 

כמה פעמים קרה לכם שבני הזוג שלחו לכם הודעה רומנטית שהייתם חייבים לשמור? הבעיה היא שצילומי המסך של ההודעות האלו לא תמיד נמצאים לנו מול העיניים כשאנחנו מעוניינים פתאום להיזכר, ובמיוחד בשביל מקרים כאלה - המתנה הבאה יכולה להוות פתרון. קחו יומן/פנקס קטן וחלקו אותו לתאריכים על פי השיחות הכי רומנטיות שלכם. כנסו לשיחות ביניכם וחפשו את ההתכתבויות הכי מרגשות ומתוקות שהיו לכם. הדפיסו הכל והדביקו ביומן. ניתן להוסיף כמה תמונות וזהו זה - יש לכם אוסף שלם של כל ההודעות והרגעים הכי יפים שהיו לכם שניתן לקרוא אותו בכל רגע נתון ללא שום חיפוש ומאמץ. 

@sighlur

Reply to @shannontralee ##diygift ##diygiftideas

Morning Sex - Ralph Castelli

 

קופסת תמונות מתפוצצת 

אם יש לכם אינספור תמונות יחד ואתם מחפשים דרך יצירתית לשמור אותם - המתנה הבאה היא בדיוק בשבילכם. לכו לחנות חומרי יצירה/אריזה וחפשו קופסה שנפתחת בתוכה לכמה קופסאות נוספות. הדפיסו מגוון תמונות שלכם, גזרו את הקופסאות כמו בסרטון והדביקו את כל התמונות שהכי אהבתם על גביה. כשהכל מוכן סגרו במכסה והוסיפו כיתוב מרגש וזה הכל - הקופסת תמונות מוכנה ועכשיו רק נשאר להביא אותה לבן/בת הזוג ולחכות שיפתחו אותה. 

@arianalee99

Making my boyfriend a gift for his birthday ? @robertcarrollll

original sound - James Blake

 

מתנות לפי מספר 

אז המתנה שלפניכם היא מתנה שדורשת לא מעט השקעה, לכן אם זה משהו שהוא בר ביצוע מבחינתכם, אנחנו בטוחים שתהיו מרוצים מהתוצאה. אז איך זה עובד? אם בן/בת הזוג חוגגים יום הולדת 18 לדוגמה, תצטרכו להכין 18 מתנות. כלומר, מספר המתנות הוא כמספר גיל היום הולדת. המתנות יכולות להיות כל דבר שעולה לכם לראש: בגד, ממתק, ספר, ברכה, בושם וכדומה. כל מתנה עטפו בנפרד בנייר עטיפה ועל גבי כל אריזה, ציירו ציור קטן כמו: פרח, כוכב או פרפר. לאחר שתסיימו לסדר את כל המתנות קחו לוח והדביקו עליו כוסות פלסטיק. כל כוס תכסו עם נייר קרפ וציירו עליה כל פעם ציור אחר כך שלבסוף תהיה לכם מתנה וכוס עם ציור משותף. ברגע שהכל מוכן והאהובים שלכם יראו את ההפתעה, הם יצטרכו כל פעם לבחור כוס אחרת ובהתאמה על פי הציורים לפתוח כל פעם את המתנה המתאימה. בהצלחה!

@heli.aviel

היום ב00:00 9.10 יש לבן זוג שלי יום הולדת 22 והוא קיבל 22 מתנות שהוא יפתח כל יום מתנה לצלם כל יום מה הוא קיבל?! ##foru ##happybirthday ##mylove ##?

יום הולדת - DJ Sharon Yosefov Official Remix - Eliad

 

תגובות