אתם לא לבד: כך תתמודדו עם בגידה במערכת היחסים. Fotolia

אתם לא לבד: כך תתמודדו עם בגידה במערכת היחסים

לחוות פרידה זה לא דבר פשוט, אך לחוות פרידה בעקבות בגידה, זה אפילו קשה יותר... ולמרות שכולם מנחמים ואומרים כי "הזמן מרפא את הכל", באותם הרגעים, זה נראה כאילו לעולם לא נצליח להתמודד עם הכאב הנורא ובטח שלא לחזור לסמוך שוב על אחרים. לכן, בדיוק בשביל מצבים כאלה, אספנו מגוון טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם בגידה ובכלל עם כל התקופה הקשה. בהצלחה!

אם אי פעם חוויתם בגידה, וודאי אתם מכירה את התחושה הנוראית שמתלווה לאותה סיטואציה לא נעימה... לכן, במיוחד בשביל מצבים כאלה, אספנו מספר טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם כל הבלאגן ויגרמו לכם לראות את הדברים בצורה אחרת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טיפ ראשון: החיים ממשיכים
זה אולי ישמע לכם כרגע מעט מטורף, אבל הדבר הטוב ביותר שכדאי לעשות לאחר שחוויתם בגידה בזוגיות הוא פשוט להמשיך הלאה. חשוב להבין שגם אם אהבתם את אותו בן/בת זוג יותר מכל דבר אחר בעולם, ברגע שהם עשו מעשה שפל שכזה ובגדו בכם ובאמון שלכם - הגיע הזמן "לשחרר" אותם ואת כל מערכת היחסים הרעילה הזו... וזכרו: זה לא יהיה פשוט, אך בסופו של דבר, אתם תבינו שעשיתם את הדבר הנכון.

טיפ שני: אתם לא לבד
באותם רגעים, אתם וודאי מרגישים כאילו אתם היחידים שעוברים וחווים סיטואציה נוראית
שכזו, אך לצערנו - אתם לא לבד. יש עוד אינספור אנשים שנתקלים/נתקלו במצבים דומים ותאמינו לנו, אין אחד שלא יבין או יזדהה איתכם ועם הכאב שלכם (בצורה כזו או אחרת). לכו, הרגישו חופשי לשתף ולדבר על כך עם האנשים הקרובים אליכם, זה לגמרי יקל על המצב. 

© צילום: Fotolia

טיפ שלישי: אל תכלילו
סביר להניח שמאורע נורא שכזה יגרום לכם להתחיל לחשוש מלהיפגע שוב ושלא נדבר על הפחד מלהיכנס לזוגיות חדשה... אבל, האמת? זה לגמרי מובן. אותו אדם פגע בכם קשות ויש לכם את הזכות המלאה להרגיש את כל אותם התחושות והרגשות. למרות זאת, אתם חייבים להבין שלא כולם ככה ולא כל אדם שתצאו איתו, יפגע בכם בצורה כזו. אז אל תחששו ובמידה ותגיע אהבה חדשה - תנו לה הזדמנות נוספת. כמו כן, תופתעו לגלות שאחרי כל מה שעברתם, אתם עכשיו הרבה יותר מנוסים ומבינים, לכן הקפידו לבדוק ולשים לב מעתה והלאה, אם מופיעים "דגלים אדומים".

טיפ רביעי: השקיעו בעצמכם 
זה אולי ישמע לכם מעט נדוש... אבל אין כאן על מה להתווכח. המשפט שלפניכם עדין נכון ורלוונטי: "כדי שמישהו אחר יאהב אתכם - אתם צריכים קודם כל לאהוב את עצמכם". אז למה אתם מחכים? חפשו לכם תחביב חדש, נסו דברים חדשים שתמיד רציתם, השקיעו בעצמכם והכי חשוב חזקו את הביטחון העצמי שלכם. ברגע ש"תתקנו" את כל הדברים הללו, אתם תראו כי הכל יראה הרבה יותר פשוט והכאב הנורא, לאט לאט ידעך.

© צילום: Shutterstock

טיפ חמישי: סוף טוב הכל טוב
אין לנו מה להשלות אותכם, בסוף כן תישאר לכם "צלקת" קטנה מכל הסיטואציה הלא נעימה שחוויתם... אך, אל דאגה! יום אחד - זה ייעלם, הבן/בת זוג העתידיים שלכם ימחקו את כל הפחדים והחששות שלכם וישאירו במקומם רק אמון, שמחה ואהבה. אז תנו ל"זמן לעשות את שלו", חכו בסבלנות ובסוף תראו כי האדם הנכון עבורכם, יגיע. לבנתיים, הישארו חזקים ולכו תדעו? אולי הוא כבר ממש מעבר לפינה...

תגובות