השראה לכולנו: מערכות היחסים בסדרות. באדיבות yes

השראה לכולנו: מערכות היחסים בסדרות

בלא מעט סדרות אנו נחשפים למערכות יחסים שונות, אך כמה מהן הייתם רוצים בעצמכם? קבלו את הזוגות שהכי היינו רוצים חיי אהבה כמו שלהם!

לא נדיר לחזות בסדרות טלוויזיה במגוון זוגות שלא בדיוק מהווים חיקוי ומופת לזוגיות טובה ובריאה, מנגד קיימים כמה זוגות שדווקא מראים את ההפך, זוגות בריאים למדי שכל אחד היה רוצה לעצמו... קבלו את הטופ שלנו!

צ'נדלר ומוניקה | חברים

מהזוגות הזכורים והאהובים מסדרות הטלוויזיה האמריקאיות בכלל. הזוגיות החלה בכלל מחברות טובה ולא הייתה קרובה להיות יותר מכך, אבל לילה אחד, בחתונתו של רוס, זה השתנה ומאז הם לא נפרדו אפילו פעם אחת, דבר שדי נדיר בשביל זוגות בסדרות... שלא לדבר על כך שהם היו לא רק זוג, אלא גם החברים הכי טובים אחד של השני.

ג'ייק ואיימי | ברוקלין 99

לזוג הראשי בסדרה המצליחה אמנם לקח שתי עונות כדי להפוך לזוג, אבל כשזה סוף סוף קרה הפכו זה קרה - זה היה רגע מרגש במיוחד. גם כאן מדובר בצמד חברים טובים! מעבר להיותם שותפים לעבודה וזוג, הם היו שם אחד בשביל השנייה לאורך כל העונות והציגו זוגיות יציבה וטובה.

מרשל ולילי | איך פגשתי את אמא

בניגוד לחיי האהבה הסבוכים המלאים בעליות ומורדות של טד, חיי האהבה של מרשל ולילי דווקא נמו על מי מנוחות. הם זוג יציב לאורך עונות הסדרה והם חברים טובים שמסתדרים נהדר זה עם זה, בדיוק כמו זוג טוב עם זוגיות בריאה (דבר שאי אפשר להגיד על מערכות יחסיהם של שאר החבורה...).

דרק ומרדית'  | האנטומיה של גריי

אמנם אין ספק שהזוגיות של דרק ומרדית' ידעה עליות, מורדות וטרגדיות רבות, עם זאת אין ספק שמדובר בזוג יציב וחזק שנראה שלמרות כל המכשולים הצליחו להשאר ביחד ולהימנע מלהכניס רעל ליחסיהם. אמנם נישואיהם הסתיימו בצורה טראגית, במותו של דרק אבל עד הסוף המר - הם הכי היו הזוג שהיווה לנו השראה.

סטיילס ולידיה | זאב צעיר

מעונתה הראשונה של הסדרה היה ניכר כי סטיילס מאוהב בלידיה, דבר שבהתחלה לא היה הדדי והיא ראתה אותו כחבר בלבד. עם זאת, לאחר מספר עונות החברות הזו דווקא כן הבשילה לזוגיות. לא ברור אם בגלל שהם פשוט היו מתאימים להפליא או בגלל שמערכת היחסים התחילה מחברות אבל השניים תחזקו זוגיות טובה וחזקה מאוד.

 

תגובות