איבדתי שתי נערות שהיו בשבילי כל העולם. שירז ואנונו

איבדתי שתי נערות שהיו בשבילי כל העולם

בשלב כזה או אחר, כולנו חווים ריבאונד אחרי מערכת יחסים עם אדם שבאמת אהבנו, אך דווקא ניסיון ההתגברות הזה הוא שיכול לעכב את ההשלמה. בסופו של דבר, במשולש הזה, כולם יוצאים פגועים - "הרגשתי טיפשה. הייתה לי מישהי שאהבה אותי וקיבלה אותי כמו שאני ולא הערכתי אותה"• טור אישי

כשהבת זוג הראשונה שלי נפרדה ממני, הרגשתי כאילו סוף העולם הגיע. כאילו אין לי מאיפה להתקדם מכאן יותר. אין בידי עוד מה לעשות - היא לא אוהבת אותי יותר ואין לי מאיפה להמשיך עכשיו. עכשיו בטח לא אוהב שוב ובטח אבלה את חיי בבכי בלילות וגעגועים אל הנערה שלא רוצה אותי יותר.

עוד טורים של פולי דניאל בפרוגי:

לקח לי יותר משנה להתגבר עליה וכל זה בגלל שהכרתי מישהי אחרת. עדיין אהבתי את הראשונה אז היה לי קשה להיפתח לשנייה, להביע את רגשותיי ופשוט לפנות אותן למישהי אחרת. הרגשתי כאילו אני משקרת לה, אומרת לה שאני אוהבת אותה בזמן שאני עדיין חושבת על מישהי אחרת. כל מה שרציתי היה לשכוח ממנה שניצלתי את זאת שהייתה לי. הייתי כל כך מאוהבת ברעיון שאשכח אותה ששכחתי בעצם את זאת שאיתי. הייתי מוכנה לזרוק אותה בכל שנייה לעומת הראשונה.

"אמרתי לה שאני אוהבת אותה בזמן שאני עדיין חושבת על מישהי אחרת" © צילום מסך מהאינסטגרם

הייתי מוכנה לוותר על זאת שמשקיעה בי עכשיו בשביל זאת שלא מפסיקה לפגוע בי. ואז, יום אחד, היא גם עזבה. הבת זוג הנוכחית שלי שהייתה אמורה לגרום לי לשכוח מהקודמת, קמה והלכה. ניתקה את הטלפון ומצאה לה מישהי אחרת, שבאמת אוהבת אותה. ואז, הרגשתי משהו שונה. הרגשתי ריקנות. הרגשתי טיפשה. הייתה לי מישהי שאהבה אותי וקיבלה אותי כמו שאני ולא הערכתי אותה או ניסיתי להעריך ובכך ביזבזתי לה את הזמן והעצמתי את האנוכיות שלי.

איבדתי עכשיו שני נערות שהיו בשבילי כל העולם. אחת אהבתי עד הרגע האחרון, ואת השנייה התחלתי לאהוב ברגע האחרון. כנראה שהאמירה שאומרת שאנו מתחילים לעריך משהו שכבר לא נמצא אמיתית, כי עכשיו אני מבלה את הלילות בבכי על מישהי אחרת. מישהי ששווה את זה הפעם.

"עכשיו אני מבלה את הלילות בבכי על מישהי אחרת" © shutterstock

מישהי פעם אהבה אותי ככה. להתקשר אלי באמצע הלילה כדי להגיד שהיא אוהבת אותי. לשלוח לי כל יום לב כדי שלעולם לא אשכח שהיא חושבת עלי ותמיד לסיים את השיחה בכך שהיא אומרת שהיא אוהבת אותי ואני בתגובה שותקת ומנתקת.

פולי דניאל היא חניכה באיגי - ארגון הנוער הגאה. להצטרפות לפעילות חפשו את הקבוצה הקרובה אליכם/ן.

תגובות