סדרת טלויזיה העוסקת באהבה ומגדר שכולם חייבים לראות. משפחת פוסטר בהרכב כמעט מלא. צילום מסך מיוטיוב

סדרת טלויזיה העוסקת באהבה ומגדר שכולם חייבים לראות

לאחרונה יצאו הטריילרים להמשך העונה הרביעית של אחת הסדרות היותר טובות בטלוויזיה האמריקאית העוסקת במרכזה בקהילה הגאה, אהבה, קבלה ומגדר - "The Fosters", ומוטב מאוחר מאשר לעולם לא, לכן חשבנו שזה הטיימינג המושלם שתכירו אותה

"The Fosters" (המאומצים בעברית) היא סדרת טלויזיה יחסית חדשה על המסכים, משנת 2013, אשר מספרת את סיפורה של משפחת אדם פוסטר - משפחה רגילה אבל שונה מהמשפחות אשר רובינו מכירים שמוצגות על המסך - המשפחה מורכבת מ-2 אימהות, לינה וסטף, וחמשת ילדיהם המאומצים המתגוררים בסן דייגו: קלי וברנדון בני ה-18 (מאיה מיטשל ודיוויד למברט) מריאנה והיסוס (ג'ייק טי אוסטין ומחליפו, נואה קוונטיקו וסיארה רמירז) שמשחקים תאומים, וגו'ד בן ה-14 (היידן ברלי). לסדרה עוד דמויות משניות רבות. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

חלק משמות הקאסט אולי מוכרים לכם, שכן ג'ייק טי אוסטין ששיחק את היסוס בשתי העונות הראשונות של הסדרה שיחק את מקס במכשפים מויברלי פלייס, מאיה מיטשל שיחקה בשני סרטי חוף מהסרטים ואילו נואה קוונטיקו מוכר לכם כדלאס מאוסטין ואלי.

הסדרה עוסקת בחייהם של המשפחה ובקשיים אשר נתקל בהם כל אחד מחברי הבית. הסדרה מתעסקת המון בקהילה הגאה, ובגאווה ומגדר, שכן המשפחה מורכבת משתי אימהות, מה שלכאורה לא שגרתי לראות על מסכי הטלויזיה כלל וכלל וכן גם ג'וד, אחד מילדי המשפחה, מרגיש כי הוא מבולבל ואינו יודע מה נטייתו המינית ככל שהסדרה ממשיכה.

הסדרה נמצאת אומנם בהפסקה לבין החצי הראשון של העונה הרביעית לחצי השני (הפסקה שמוכרת לנו טוב מכל סדרה שרשת Freeform [לשעבר ABC Family] מפיקה) אבל לאלו מבינכם שלא מכירים, הנה הטריילר לעונה הראשונה שלה:

 

המוטו של הסדרה באנגלית הוא Every Family is A family - כל משפחה היא משפחה, לא משנה באיזה צורה היא מגיעה - אבא ואמא, אבא ואבא או אמא ואמא. בנוסף, הסדרה מנסה להשתית ערכים רבים כגון קבלת האחר והשונה ושוויון מגדרי ובכלל. היא מקבלת פתיחות וקבלה ועטופה כולה באהבה שזה מדהים, לא נראתה סדרה כמוה על המסך.

הסדרה מושלמת למשפחות וכן לכל מתבגר מכיוון שלצד כל אלו, היא משקפת מציאות מדויקת להפליא אותה וודאי עובר כל מתבגר בארצנו ובכלל, מה שתוכניות טלויזיה ממעטות מהלהצליח בו, ורבים מצופי התוכנית טענו כי היא עזרה להם להתגבר על המכשולים הרבים שגיל ההתבגרות מציב וכמובן לצאת מהארון, באשר לנערים שמתמודדים עם קושי זה. כמו כן הורים ומבוגרים מאד יתחברו וודאי לקשיים אותם חוות האימהות, בין אם זה בעיות בנישואים או עבודה וכיוצא בזה - כל אדם יכול לקחת ממנה משהו.

שתי האימהות, סטף מימין לינה משמאל
שתי האימהות, סטף מימין לינה משמאל © צילום מסך מיוטיוב

 כמו כל סדרה גם הסדרה הזו עמוסה בסיפורי אהבה מרתקים וברומנים בין הדמויות, בין אם זה שני אחים שאמורים להיות אחים חורגים שמתאהבים ומנהלים רומן אסור (לא סיפרנו לכם כלום) או התאום היסוס (ג'ייק טי אוסטין) שמנהל גם הוא מערכת יחסים בעייתית בתחילתה של הסדרה.

ניתן ללמוד מהדמויות המון וגם ללמוד מהן כיצד להתמודד עם המון מצבים בעייתים בחיים. בין אם זה בלבול בנטייה המינית, התמכרות לאלכוהול וסמים או עניינים רומנטיים. הקאסט מוכשר מאד ודמויות הסדרה שונות לחלוטין אחת מהשנייה באופיין, ככה שכל אחד יוכל למצוא את עצמו מבינהן.

הסדרה היא חידוש מרענן על המסך מכיוון והטלוויזיה כיום ממעטת להראות משפחות המורכבות מזוגות חד מיניים ובטח עם משפחה מיוחדת שכזו שהיא רבת ילדים וכולם מאומצים אחד אחד. כמו כן היא ממעטת להראות את המציאות הקשה אותה עובר אדם המכור לאלכוהול, סמים או מתמודד עם יציאה מהארון גם כן. "The fosters" היא סדרה שטרם נראתה כמוה על המסך.

היסוס מימין, מריאנה משמאל
היסוס מימין, מריאנה משמאל © צילום מסך מיוטיוב

"The Fosters" חוזרת לשידוריה החל מינואר הקרוב בערוץ Freeform וכן הפרקים שלה ששודרו עד כה זמינים לצפייה באינטרנט ועונתה הראשונה זמינה בYesVOD.

 

 

תגובות