בפעם הראשונה בישראל: טרנסג'נדרית תתמודד בתחרות מלכות היופי. צילום מסך מאינסטגרם

בפעם הראשונה בישראל: טרנסג'נדרית תתמודד בתחרות מלכות היופי

הבוקר נודע כי תאלין אבו חנא, יוצאת "האח הגדול" וזוכת "מיס טרנס" לשנת 2016, תתמודד כעת על התואר הנחשק מלכת היופי של ישראל: "כל אחת רוצה להיות המלכה היפה, אבל זה היה חלום רחוק ולא חשבתי שהוא יכול להתגשם. אני רגילה לפרוץ גבולות ושמחה שיש לי את ההזדמנות".

לאחר שתאלין אבו חנא (23) קטפה את תואר "מיס טרנס" לשנת 2016, מתברר כעת כי היא עתידה לעשות היסטוריה ולהתחרות גם בתחרות הרשמית למלכות יופי. זו הפעם הראשונה בה טרנסג'דנרית תשתתף בתחרות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אם אתם לא בטוחים מנין אבו חנא מוכרת לכם, זאת כיוון שמעבר להיותה פורצת דרך בעולם תחרויות היופי, היא גם יוצאת "האח הגדול" ומופיעה רבות במדורי הרכילות ובקמפיינים. לאחר זכייתה בתחרות היופי לטרנסג'נדריות, אבו חנא סיפרה כי "המדינה העניקה לי, הערבייה הנוצרייה, את הזכות להפסיק את המלחמה שהיתה בין הנשמה שלי לזהות שלי".

© ינאי יחיאל

בתום התחרות ההיא, ב-2016, הודו באופטימיות וותיקות הקהילה ש:"לפני 50 שנה אסרו עלינו ללבוש בגדי נשים והתנכלו לנו. התחרות היא דלת הכניסה לעולם הרגיל". ואכן, הן צדקו. נראה כעת כי החברה הישראלית מראה שביב של תקווה ומביאה עימה התפתחות חברתית לאור הגילוי על התמודדותה של אבו חנא בתחרות מלכת היופי.

© נוי ערקובי


ברזומה המרשים של אבו חנא ניתן למצוא השתתפות בעונה השמינית של האח הגדול, זכיה בתואר מיס טרנס ישראל וקטיפת המקום השני בתחרות "מיס טראנס סטאר" בתחרות העולמית בספרד. בראיון שערכה, ל"ידיעות אחרונות" שיתפה אבו חנא: "הבנתי שאני יכולה לשנות דעות של אנשים וזו מתנה מאלוקים. זה נכון לא רק בנושא הטרנסיות, אלא בנוגע לכל בן אדם שהוא שונה, כי אני מכילה המון בתוכי: אני ערבייה־נוצרייה, ישראלית, גדלתי בנצרת, היום אני בתל־אביב, זה שילוב של הרבה עולמות, וחוויתי המון. אם אני מציגה את זה בצורה הנכונה אני יכולה להביא יותר נאורות, קבלה ואהבת חינם. הלוואי שדרך התחרות הזאת אני אצליח באמת להעביר את המסרים האלו".

תגובות