בכל צבעי הקשת: הפודקאסטים שעוסקים בקהילת הלהט"באק. adobestock

בכל צבעי הקשת: הפודקאסטים שעוסקים בקהילת הלהט"באק

לכבוד חודש הגאווה שחל השנה בחודש יוני, אספנו עבורכם את כל הפודקאסטים הכי מעניינים שעוסקים בקהילת הלהט"באק

מחפשים איך להתחבר לחודש הגאווה בדרך שלכם? אין דרך טובה יותר מלהאזין לכמה פודקאסטים מיוחדים בנושא. לכן במיוחד עבורכם, אספנו את הפודקאסטים הכי מעניינים שיש על הקהילה הגאה, אז למה אתם מחכים? 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 "חלון גאווה" / כאן, איציק יושע

"חלון גאווה" הוא פודקאסט מטעם תאגיד השידור "כאן", המציג את ההיבטים הייחודיים של חיי קהילת הלהט"ב ועוסק במגוון תחומים, החל מתרבות, אמנות ומשפט וכלה בכלכלה ורודה, בריאות ומדיניות. מעוניינים לשמוע על עפולה שנצבעת בצבעי הגאווה? או שמא על יציאתה המתוקשרת מהארון של שופטת הכדורגל הטרנסית ספיר ברמן? אם התשובה היא כן ,כן וכן - הפודקאסט הזה מושלם עבורכם! 

 "סטרייט פרנדלי ישראל" / מיכאל רוס

הפודקאסט "סטרייט פרנדלי ישראל" של מיכאל רוס הוא פודקאסט שפונה לכולם – בין אם אתם\ן משתייכים\ות לקהילה הגאה ובין אם פשוט מתעניינים בנושא. הפודקאסט עוסק בתרבות, ההיסטוריה ואורח החיים הלה"טבאקי ובכל פרק רוס מארח חוקרים, דמויות מפתח ואנשים ונשים משמעותיים הקשורים לקהילה עצמה. שווה האזנה!

 "QueerAF / "queer inspiring LGBT + stories
הפודקאסט הבריטי "queer inspiring LGBT + stories" מספר את סיפורם של חברי הקהילה הגאה. בכל פרק תוכלו להאזין לסיפור של חבר\ת קהילה אחר\ת- הומוסקסואלים, לסביות, קווירים, טרנסים, א-בינארים ועוד. התוכנית מציגה זוויות שונות וסיפורים מיוחדים שלא תשמעו בשום מקום אחר, אז אם אתם מחפשים סיפור יומי להאזין לו – זה הפודקסאט עבורכם.
“Queery” / קמרון אספוסיטו
בפודקאסט "קווירי", הסטנדאפיסטית קמרון אספוסיטו מארחת מספר אנשים ויושבת איתם לשיחה בת שעה. סיפורים אישיים על זהות, אישיות, הקהילה הגאה, מיניות, המטריקס התרבותי המשתנה סביב מגדר וזכויות אדם – כל אלו רק מעט מהנושאים עליהם אספוסיטו מדברת בתוכנית שלה. אז פנו לעצמכם שעה ולכו להאזין לאחד מן הפרקים – סמכו עלינו, לא תתאכזבו.
תגובות