בן זוג לחורף: איפה תכירו את מערכת היחסים החדשה?. צילום: טמבלר

בן זוג לחורף: איפה תכירו את מערכת היחסים החדשה?

אהבה נמצאת בכל מקום שבו הלב נמצא, ומוצאים אותה במקום ובזמן הנכון. לכל אלו מאיתנו שמחפשים אהבה לחורף, ערכנו בשבילכם רשימה של מקומות פוטנציאלים בהם ניתן למצוא את האחד/ת

רבים מאיתנו רואים זוגות הולכים ברחוב ומוצאים את עצמנו נאנחים ומקללים אותם בסתר ליבנו על כך שהם מצאו אהבה. אם אתם תוהים היכן ניתן למצוא את אהבת חייכם, בשביל זה אנחנו פה! לפינכם רשימת מקומות פוטנציאלים שם תוכלו להכיר את האחד/ת, מצאו את המקום בו אתם מרגישים הכי נוח להסתובב בחופשיות וליזום שיחה, ללא שיופעל עליכם לחץ. זכרו, המקום הוא איזור הנוחות שלכם וגם שלו/ה, סביר להניח שיהיו לכם המון במשותף.

 עוד במדור היחסים בפרוגי:

מקום העבודה

דבר כה מתבקש ועל הנייר הוא נראה כל כך קל, לעבוד עם אותו אדם שאתם יוצאים איתו. זה חוסך המון דרמות, אתם זוכים לראות את בן זוגכם גם בעבודה, אי אפשר להשתמש במקום העבודה כתירוץ, אתם לא מתגעגעים אליו והמחשבות שלכם לא בורחות בזמן העבודה למקומות אחרים. מצד שני יש חיסרון קל והוא שאתם עלולים להפסיק להתגעגע והקשר מתחיל להיראות לכם כמו דבר מובן מאליו, אתם קמים בבוקר, באים לעבודה ואז יוצאים לארוחת ערב, ממש כמו עם עמית למקצוע. במידה וזה קורה, מצאו דרכים לגוון ולשנות את השגרה היום יומית שלכם אל מנת לא להשתעמם זה מזו.

מכון הכושר

למצוא אהבה במכון יכול להיות טוב כי כבר מהרגע הראשון אתם רואים זה את זו ברגעים הכי מביכים שלכם, מזיעים ומתאמצים בכל הכוח לשרוף את השומן או להתחטב, במידה וקשר כזה יצליח, גם יהיה כיף להתאמן ביחד.

© טמבלר

רשתות חברתיות

מציאת אהבה ברשתות חברתיות נהיה דבר פופולארי, עכשיו כשהטכנולוגיה הפכה לחלק כה גדול ומשמעותי מחיינו אנחנו פונים לאתרים כמו פייסבוק על מנת לאתר את הבחור/ה שזה עתה פגשנו ולברר עליו/ה פרטים נוספים לפני שאנחנו עושים את הצעד החשוב הבא ופונים אליו/ה. היתרון ברשתות חברתיות הוא הנוחות: נוח לפנות, נוח להכיר וזוהי גם דרך מצוינת לפנות אל אדם בצורה פחות מאיימת או אגרסיבית.

אתר הכרויות

יש מליוני אתרי הכרויות בשוק ומליוני רווקים ורוקוות שמחפשים את האחד/ת, אתר הכרויות זו דרך נפלאה לתקשר בין בני אדם על פי תחומי עניין משותפים והיתרון בהם הוא שניתן לסנן את בחירתכם ללא הצורך בפרידה מכוערת פנים מול פנים. החיסרון לעומת זאת הוא שפתאום הרצון למציאת בן זוג לחיים הופך למשימה לא פשוטה ולשוק בשר פשוטו כמשמעו - תחרות על הבחור/ה השווה של האתר וחיזור אחר מישהו זר שאין לדעת אם הוא דובר אמת או שקר וכיצד יתנהג במציאות.

הופעה

לעומת מקומות אחרים, היכרות בהופעה של להקה שאתם אוהבים יכולה להעיד מהרגע הראשון על כך שאתם תהיו זוג טוב ומתאים, כי כבר מההתחלה תוכלו להיות בטוחים שיש בינכם מכנה משותף וזה כל מה שזוג צריך בשביל להצליח.

© טמבלר

תחנת האוטובוס

כי זה הוא החלום של כולנו (הבנות בעיקר), לשבת בתחנת האוטובוס ושמישהו יתחיל לדבר איתנו (בדרך לא מטרידה) על כל דבר שולי, יחמיא לנו ואז יבקש את הפרטים שלנו. זה מעלה את הביטחון העצמי וזה משמח אותנו, ואז במשך כל היום אנחנו נזכרות איך זר מוחלט שיפר את מצב רוחנו היום.

משחק כדורסל/כדורגל

המקום הבא הוא מקום עבור אנשים ספורטיבים שמחפשים בחור/ה קלילה שמתעניינ/ת בספורט, תנסו להימנע מלהתאהב באוהד/ת של הקבוצה היריבה למען שלום הבית העתידי שלכם.

בר/מסעדה

למצוא אהבה בבר/מסעדה יכול להיות דבר רומנטי ביותר כשאת בבילוי עם קבוצת חברות ואז מבין כל הקבוצה, הם מבחינים דווקא בך. זה כיף וגורם לכם להרגיש מיוחדים.

טיולים וחופשות

אולי המקום שהכי כיף להתאהב בו, חו''ל, שם אתם תוכלו לטייל, לגלות עולמות חדשים ולהכיר זה את זו באמת ובתמים. החיסרון הוא שיש סיכוי גדול שכשתחזרו תגלו שהקשר לא זוהר בארץ כמו שהוא היה בזמן החופשה ותתחילו להתרחק זה מזו מפאתי מרחק, עבודה וכל הבעיות של זוגות רגילים שמנהלים זוגיות מסובכת. היתרון הוא שיכול מאוד להיות שתמצאו שם את האחד/ת ואנחנו מחזיקים אצבעות בשבילכם שהוא/היא לא יהיו תושבים מקומיים אחרת זה כבר סיפור אחר לחלוטין.

© טמבלר
תגובות