לא זזים מכאן: 8 סימנים שאתן BFF מטורפות לחלוטין!.

לא זזים מכאן: 8 סימנים שאתן BFF מטורפות לחלוטין!

שתיכן יחד זה אסון - רעש, צחוקים, בדיחות פנימיות ואין רגע אחד של נחת. כך תדעו שאתן BFF מטורפות ואי אפשר להפריד ביניכן בשום תנאי

1. הכל בסדר. תהיו חזקות.

אתן צוחקות בקולי קולות, משתוללות ועושות מה שבראש שלכן. כן, גם במקומות ציבוריים. מה שגורם לאנשים פשוט לעצור ולהגיד לכן משפטי חיזוק לזה שאתן פשוט מטורפות כמו: "תהיו חזקות", "אתן בסדר?", "ואו. אתן. ואו". 

© צילום מסך מהטמבלר

2. תשכחו מסלפי'ז נורמלים

כל תמונה שצלמו מישהי מכן כנראה תעשה פרצוף מטורף, תקפוץ על השנייה, תוציא את הלשון, ובקיצור - לא תהיה נורמלית. 

© צילום מסך מהטמבלר

3. רגעים שאי אפשר לשכוח

את היצאות שלכן אי אפשר לשכוח, מסיבה אחת פשוטה - אתן פשוט חיות על הקצה. YOLO זה מונח שאצלכן הוא כל יום, אתן משתוללות, עושות דברים שרק ילדים בני 5 עושים, אתן מצלמות סרטונים שאי אפשר פשוט לא להיקרע מצחוק מהם. 

© נועה ריינה

4. הלו גבר, את חברה שלי הכרת?

אם יש משהו שאתן אוהבות זה להביך אחת את השנייה. אתן במסיבה, החברה מספרת לך שהיא נדלקה על מישהו, והחברה השנייה תדאג שהוא לא יפספס אותך, היא תצעק לו שאת נדלקת עליו, בלי שום טאקט שמעורב במשפטים, מפה לשם אתם מדברים כל הערב. 

© GIPHY

5. שילוב של רעש, צחוקים, והמון הפרעות

המורה בדרך כלל תעדיף שלא תשבו ביחד בכיתה, למרות שאתן נורא רוצות את זה, בואו נהיה ראליסטים, אתן כמו פצצה של רעש ביחד ולשים אתכן זה אומר ששיעור לא יהיה כרגיל. 

© ג'סיקה ליפקין

6. רחבת הריקוד התמידית שלכן

מבחינתכן, כל מקום הוא רחבת ריקודים, ותמיד אפשר להשתולל. יש לכן פסקול תמידי של מדונה וטיילור סוייפט בתוך הראש, ולעצור אתכן מלהיות בהיי מטורף ולרקוד הוא מאוד מסוכן, כי אז הפסקול שלכן עובר ללצעוק שירים של זוהר ארגוב

 
 

7. לי קוראים "פרוגי סטאר"!

יש לכן בדרך כלל שם מוזר לחבורה, ו/או שם פרטי שמגדיר אתכן כמטורפים. כל קבוצת וואטסאפ דואגת לתת שם לכל קבוצה עם השמות המטורפים, ואתן דואגות אחת לשנייה לממים אחת על השנייה, שבהחלט יביכו ויצחקו אתכן עד סוף החיים. 

© טמבלר

8. אתן מציקות אחת לשנייה

עכשיו הכל תלוי ברמת המשוגעות. אתן ברמה נמוכה? אז אתן בטח רק תקראו אחת לשנייה בשמות מצחיקים. אתן ברמה גבוה? החברה הכי טובה שלכן הופכת לכוכבת על - אתן פותחות עלייה דפים באינסטגרם, מצלמות אותה במשך כל היום, תולות פוסטרים שלה ומשווקות אותה בקרב בית הספר. אז איזה כיף שיש חברות? 

© ג'סיקה ליפקין
תגובות