גיהנום או חלום? כך תתכונני נפשית לדייט הראשון שלך. צילום: טמבלר

גיהנום או חלום? כך תתכונני נפשית לדייט הראשון שלך

יוצאת לדייט ראשון ולא יודעת איך תעברי אותו בשלום? כנראה שהכתבה הבאה מיועדת לך. אספנו במיוחד בשבילכן את הדברים הכי חשובים לדייט ראשון ומוצלח - בנים, גם אתם מוזמנים לקרוא

פגישה ראשונה, ההזדמנות לעשות רושם ראשוני טוב, הזדמנות שלא תחזור על עצמה. מלחיץ? בוודאי שכן. מקווה שהדייט הראשון שלך לא יהיה האחרון? 

© tumblr

הגיעי בזמן

נכון שאיחור אופנתי נחשב בימנו למגניב, אבל כחלק מהרושם הראשוני חשוב שבדייט ראשון תגיעי בזמן. האם את היית רוצה לחכות לבחור? ניחוש שלנו - לא.

© tumblr

לבשי בגדים שנוח לך בהם

 לא, אנחנו לא הולכים לכתוב לך עצות בנושאי "היוש וביוש" או אופנה, אלא פשוט שתדעי: דייט ראשון מהווה סיטואציה מלחיצה, לכן אל תלבשי בגדים שאת לא יכולה ללכת איתם, לאכול, לדבר או אפילו לנשום בתוכם. לבשי בגדים יפים מצד אחד ומצד שני כאלה שתוכלי להרגיש נינוחה בהם.

© tumblr

מותר לך לאכול

חושבת שאם לא תאכלי בדייט זה יגרום לך להיראות רזה יותר ויפה יותר? את ממש טועה. אל תמנעו מעצמכן ארוחה רק בשביל להרשים את הבחור שמולכן - תאכלי מה שאתן רוצות. אם הוא יירתע מזה, בעיה שלו והפסד שלו!

© tumblr

לא רק בגדים נוחים, אלא גם הרגשה נינוחה

במהלך הדייט ובטח אם זה דייט ראשון, תשתדלי לא לרוץ לשירותים כל 5 דקות לסרק את השיער, לרענן את האיפור או סתם כדי לבדוק את המראה. יכול להיות שזה יצור אשלייה של חוסר ביטחון לגבי ועיסוק אך ורק במראה חיצוני. בכל הנוגע למראה שלך עדיף שתשמרי את ההשקה ללפני הפגישה. במהלך הפגישה תשקיעי ביצירת הקשר ובשיחה.

© tumblr

פלאפון? לא על שולחננו

כן, נכון, את רגילה (זה בסדר, גם אנחנו) וזה עלול להיות הטיפ הכי קשה, הרי הפלאפון הוא החבר הנוכחי שלך. במהלך הדייט השתדלי להניח את הפלאפון בצד ואל תתעסקי בו. את בוודאי לא היית רוצה שמי שלידך יהיה עסוק בפלאפון כל הזמן במקום בך. הפייסבוק והאינסטגרם יחכו לך, בוודאות.

© tumblr

בחורים אחרים - לא מזכירים

אל תזכירי בשום דרך בחורים אחרים והכי חשוב לא להזכיר בשום אופן את האקסים שלך משום שזה עלול להראות כאילו את תקועה בעבר במקום לחיות את ההווה והעתיד. במקום זה ספרי על עצמך ועל הצלחות שלך בתחומים אחרים, סומכים עליך שיש לך כאלה.

© tumblr

אל תתביישי לשאול שאלות

כדי שהשיחה תזרום הכיני לעצמך נושאים לשיחה. כמובן שלא דברים ספצייפים מדי כדי שהשיחה לא תתנהל כמו חקירה, אבל תשאלי שאלות כלליות כמו הלימודים, תחביבים, המוסיקה שהוא אוהב וכו' כדי להכיר אותו יותר. הימנעי משאלות על האקסיות שלו. נו זה ברור כבר מהטיפ הקודם - הרי זה רק דייט ראשון, השתדלי לשמור על קלילות.

© tumblr

חייכי ותצחקי

חשוב שתחייכי ותצחקי לאורך הפגישה. זה יגרום לבחור להרגיש נוח ולפגישה לזרום בצורה כיפית ונינוחה. אך זכרי לא צוחקים אחרי כל מילה.

© tumblr

הציעי להתחלק בחשבון

בסוף הפגישה כשמגיע החשבון, תציעי לבחור להתחלק בחשבון. אל תבקשי חשבון ותחייכי אליו במטרה שיבין את הרמז, לפחות תנסי להראות כאילו את מתכוונת לשלם בעצמך, אחרת זה עלול להראות מעט מעצבן מצדו שאת רואה את עניין התשלום כמובן מאליו, גם בשנת 2015.

© tumblr

סבלנות? שם המשחק

אם לאחר הדייט החלטת לא להתאפק ולסמס לבחור איתו יצאת, השתדלי לכתוב הודעה שתהיה קצרה ולעניין, לדוגמא "נהנתי מאוד. שוב תודה" ולא הודעה ארוכה ונואשת כמו לדוגמא: "זאת היתה הפגישה הכי טובה שהיתה לי. תודה תודה תודה, רוצה להפגש גם מחר? מחרתיים?" 

© tumblr

לסיכום בנות, זכרו להיות אתן ואל תנסו להיות מי שאתן חושבות שהבחור שאיתו אתן יוצאות רוצה שתהיו - תזכרו תמיד שיש הרבה דגים בים. בהצלחה, האביר כבר קפץ על הסוס.

תגובות