אוקוורד: כל הדברים הכי מביכים שה-BFF עושות זו לזו. צילום מסך מהטמבלר

אוקוורד: כל הדברים הכי מביכים שה-BFF עושות זו לזו

את והחברה הכי טובה שלך עושות הכול ביחד: חולקות בגדים, מדברות ללא הפסקה ובעיקר עושות דברים הזויים אחת לשנייה ואחת עם השנייה. קבלו את הדברים המביכים שבטוח קורים לכן כל הזמן

© צילום מסך מהטמבלר

כשהחברה הכי טובה שלך שולחת באחת הקבוצות המשותפות שלכן תמונות מביכות שלך ופתאום את מגלה תמונה שלך תוקעת לאפה בקבוצת הווטסאפ של הכיתה. אם זה לא מספיק, המחנכת שלך כותבת "בתיאבון!" תודה?

© צילום מסך מהטמבלר

כשהחברה הכי טובה שלך מספרת למי שאת אוהבת שאת מאוהבת בו, מה נסגר איתך אחותי? זה לא באמת עוזר כמו שאת חושבת.

© צילום מסך מהטמבלר

כשהחברה הכי טובה שלך לוקחת לך את הפלאפון שלך מבלי ידיעתך וכותבת הודעות לא נעימות לחברים שלך, כמו "תעשה לי ילד" ו"אני מאוהבת בך", ואפילו שולחת הודעות למי שאת אוהבת. הכי מביך בעולם.

© צילום מסך מהטמבלר

כשהחברה הכי טובה שלך מתייגת אותך בסטטוס ממש מפגר בסגנון "בקניון עם המכוערת". רק חסר שאמא תראה את זה ותשאל למה היא קוראת לך מכוערת, הרי לא כולם מבינים את הצחוקים הפרטיים שלכן.

© צילום מסך מהטמבלר

כשהחברה הכי טובה שלך באה אלייך הביתה ובמקום לסרב בנימוס לכל הצעה שאמא שלך מציעה ("רוצה חביתה? מילקי? שקשוקה?") היא מסכימה לכל דבר ובסוף היא מתעסקת באוכל ולא בך. תודה רבה באמת. 

© צילום מסך מהטמבלר

כשהחברה הכי טובה שלך נכנסת לך לפייסבוק וכותבת סטטוסים מביכים בפייסבוק שלך ללא ידיעתך, כמו: "יש לי פיפי. מישהו רוצה ללוות אותי לשירותים, פליז?"

© צילום מסך מהטמבלר

כששתיכן נפגשות ביחד עם מי שאת אוהבת והיא מנסה כל הזמן להשאיר אתכם לבד, או אומרת דברים "אתם מתאימים ביחד". עכשיו בטוח הוא יידע שיש משהו באוויר.

© צילום מסך מהטמבלר

כשהחברה הכי טובה שלך אצלך בבית ואתן מצלמות סרטונים שאתן שרות ואז היא מעלה את זה לאינסטגרם. עכשיו כולם ישמעו שיש לך קול של צפרדע.

© צילום מסך מהטמבלר

כשהחברה הכי טובה שלך שולחת באחת מהקבוצות המשותפות שלכן צילום מסך שבו את מרכלת על אחד החברים שלכן. אגב, חבל שהיא לא שמה לב שגם דיברתן על מחזור.


תגיות
BFF
תגובות