5 סוגים של זוגות שאנחנו לא יכולים לסבול. Tumblr

5 סוגים של זוגות שאנחנו לא יכולים לסבול

אנחנו לא במערכת זוגית, אבל תאמינו או לא, אנחנו ממש שמחים בשבילכם שמצאתם זוגיות מושלמת, אך מידי פעם, חלק מביניכם חוטאים ונכנסים לרשימת הזוגות הגרועים. רוצים לדעת האם גם אתם כאלה? כי אנחנו לא יכולים לסבול עוד

זוגות יקרים הכירו, אנחנו לא בני זוג של אף אחד ואנחנו אוהבים את זה. זה שאנחנו לא במערכת יחסים לא אומר שאנחנו שונאים את כל הזוגות. תאמינו או לא, יש הרבה זוגות שאנחנו כל כך מאושרים בשבילם. אך למרבה הצער, יש רשימה ארוכה של זוגות שממש גרועים. אתם יודעים כמו אלה שדוחפים את האושר שלהם בפני כולם, אלה שלא יכולים להיות בנפרד יותר מדקה ומקרים גרועים אחרים.

בינינו, כולנו שמחים שאתם מאוהבים ושאתם נמצאים כרגע במערכת היחסים הכי המדהימה, אבל לפעמים, אתם צריכים קצת להירגע. בדיוק בשביל זה, אנחנו מזמינים אתכם לעבור בין 5 סוגי הזוגות שאנחנו לא יכולים לסבול, בלשון המעטה.

1. הזוג הדביק

 זה רק שניכם ואנחנו, לבדנו, אחרי שהכרחתם אותנו לבוא לצפות איתכם באיזשהו סרט רומנטי. את הסרט עוד איכשהו נבליג אבל כשאתם נמצאים במקום ציבורי ומחליטים להתנשק בגסות אל תעמידו פנים כאילו אף אחד לא מסתכל, אתם יודעים שכולנו שונאים את זה. ובכולנו, אנחנו לא מתכוונים רק אלינו ספציפית, אלא לכל אנשי הקולנוע המסכנים שבסך הכל רצו לצפות בסרט. נשיקה קטנה או להחזיק ידיים זה שונה, השאר, שמרו לזמן שאתם לבד.

© Giphy

2. הזוג שדוחף את האושר שלהם לתוך הפנים שלנו

אנחנו מקבלים את זה, אתם מאושרים ואנחנו מאוד שמחים בשבילכם אבל אנחנו לא צריכים לשמוע על זה בכל שנייה של כל יום בשבוע. גם לכם יש חיים מחוץ למערכת היחסים שלכם, אז אולי נדבר על זה למשל? שלא תבינו לא נכון, נשמח לשמוע על חיי האהבה שלכם, אבל כשזה מתחיל להיות כל שיחת היום, אנחנו מתחילים להתעצבן.

זה נחמד אם תשאלו אותנו על דברים אחרים בחיינו חוץ מזוגיות, בהחלט יש דברים הרבה יותר מעניינים שקורים בחיינו ועליהם אנו נהנים לדבר יותר, תאמינו לנו. במקרים יותר קשים, קחו בחשבון שגם לנו יש ימים מבאסים ולכן, כשאתם שמים לב לכך בבקשה אל תזרקו את השמחה והאושר שלכם עלינו, זה לא מתאים ואנחנו עלולים להשיב מלחמה.

 

© Tumblr

3. הזוג המזויף

כולנו שמענו אתכם רבים בלי סוף ושניכם יודעים זאת. אז בבקשה תפסיקו להעמיד פנים שהחיים שלכם ביחד שמחים ומדהימים כשזה ברור שלא.

אנחנו תמיד נהיה שם ונשמע אתכם מתלוננים, אבל כשאתם מתחילים להגזים ולצעוק על כל דבר קטן שבן או בת הזוג שלכם עושים זה הופך להיות מדאיג ומטריד. תנו לנו לשאול אתכם שאלה פשוטה - למה אתם עדיין ביחד כשאתם בבירור שונאים אחד את השנייה? אנחנו מבטיחים לכם שזה לא ישתפר. אז תעשו לעצמכם טובה, שימרו על עצמכם ותמשיכו הלאה.

© Tumblr

4. הזוג שנפרד וחוזר 

אתם נשבעים לנו שזהו זה, רק הזדמנות אחת ואחרונה. אנחנו מאמינים ולכן אנחנו תומכים, בוכים איתכם ועל מנת לשמח אתכם זורקים מילות "עידוד" על האקס או האקסית שבעוד יומיים תחזרו שוב. חזרתם, הכל טוב אבל זה מעמיד אותנו במצב לא נעים בכלל, כי הרי לפני יומיים בדיוק לכלכנו על מי שעכשיו בן או בת הזוג שלכם. בליבנו אנו מקווים ששכחתם או שהבנתם שאמרנו את זה בכדי שתעודדו. אבל במידה שלא, אנחנו פשוט מרגישים פתאטיים לחלוטין ואתם חושבים שאנחנו חברים לא תומכים. 

תזכרו, אנחנו נהיה שם בשבילכם תמיד כשתצטרכו כתף כלשהי לבכות עלייה אחרי פרידה רעה, אבל כשמגיעה הפעם החמישית שנפרדתם מאותו בן או בת הזוג זה מתחיל להיות ממש מעצבן ואנחנו פשוט נשתוק.

© Giphy

5. הזוג שמ"אני" הופך ל"אנחנו"

סוג זה של בני זוג הנו מאוד גרוע. אנחנו אפילו לא רואים את זה מגיע עד שיום אחד, במקום "אני" הפכתם ל"אנחנו". כאשר "אני" הופך להיות "אנחנו", זה נגמר. אתם אט אט נהפכים להיות לאדם אחד ענק, והכי נורא, שניכם לא יכולים לדמיין איך זה להיות לבד במשך יותר מחמש דקות.

פתאום, כל שאתם עושים הוא ביחד, אתם משלימים משפטים ומדברים אחד בשביל השנייה. בעצם אנחנו כבר די מרגישים הגלגל השלישי והקבוע. אם אנחנו חכמים אנחנו פשוט מתנתקים מכם  או שאנחנו פשוט מנודים זמנית עד שנמצא מישהו להגיע איתו לדאבל-דייט.

© Tumblr
תגובות