תתעודדו: המדריך המלא להתגברות על פרידות. צילום: shutterstock

תתעודדו: המדריך המלא להתגברות על פרידות

הראש רוצה לשכוח אבל הלב לא משחרר? כולנו חווים פרידות וברור לכולם שזהו מצב קשה, אבל זהו לא סוף העולם. אז תרימו את הראש, עזבו את הגלידה והטישו, וקבלו את כל הטיפים להתגבר על הפרידה הקשה

לא מעט בני נוער חווים מידי יום פרידות עצובות מבני הזוג שלהם, בכתבה הבאה מספר עצות כיצד להתמודד, מה לעשות ומה לא לעשות לאחר פרידה. ישנן דרכי התמודדות רבות לאחרי פרידה, ולפעמים דברים שייעשו, יראו לסביבה כמוזרים, אך תאמינו או לא, בסופו של דבר - זה מצליח, ואתם תתמודדו עם הפרידה ובגדול.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

יש משהו שלא הרבה שמים לב אליו, והוא לעיתים נכון. בדרך כלל, ל'זורק', יותר קל להמשיך הלאה.
גם אם הצד השני רצה את זה קודם, אך לא עשה את הצעד להיפרד, יהיה לו קשה יותר, למה? אומרים שמי שנפרד, כבר 'השלים עם עובדת הפרידה', ולכן כנראה התמודד עם הפרידה כבר לפני שעשה את המהלך עצמו ונפרד מכם.

חוסר רצון לשחרר עלול להזיק

ישנם כאלה שמסרבים בתוקף להתמודד כי מאמינים שישנו עוד סיכוי לחזור - דבר שמאוד לא היינו ממליצים עליו.
נכון, לפעמים כן חוזרים, ואפילו מחזיקים הרבה מאוד זמן, אישית, אני מאמינה שמותר פעם אחת לקחת הפסקה כי יחסים אכן יכולים קצת להעיק לפעמים, אבל כשזה נוגע לפרידה במיוחד אם היא קשה - חוסר רצון לשחרר עלול מאוד להזיק.

אל תרדו על החבר

 אם יש לך חברה שהרגע נפרדה מהחבר או שהוא נפרד ממנה, לא יעזור להעליב אותו ולהגיד לה כמה הוא לא שווה, טיפש וגרוע, במקום להסתכל עליו, הסתכלו על החברה הסובלת ועודדו אותה, תגידו לה כמה היא נהדרת, ושהגבר הנכון יושב ומחכה שתמצא אותו, הזמינו אותה לצאת אתכם לבילוי משותף או מסעדה (אוכל תמיד יכול להיות פיתרון טוב, רק אומרים).

© צילום: shutterstock

אל תהיו לבד

נפרדת ממישהו לאחר מערכת יחסים ארוכה? הדבר האחרון שאת צריכה עכשיו זה להיות לבד, ולא מבחינת בני זוג, או עוד מערכת יחסים שתקפצי אליה, אלא מבחינת חברים תומכים שיהיו סביבך. תתחילי להסתובב יותר עם חברייך הקרובים ולצאת, זהו דבר שיעזור לך להפיג קצת את המשבר.

אל תקפצו מיד לעוד מערכת יחסים

נכון שעכשיו כל הבנים שהתחילו איתך בדיירקט באינסטגרם נראים לך כמו אופציה לא רעה בכלל, אבל אל תקפצי על כל גבר שרק תהיה לך איתו הזדמנות. תני לעצמך תקופת רוגע וחופש, קפיצה מזוגיות לזוגיות עלולה להיות פתרון רע מאוד.

© צילום: shutterstock

נו ריבאונד! 

ריבאונד הוא הפתרון הגרוע ביותר - אל תעשו זאת! שימוש באדם אחר במטרה לגרום לאקס לקנא או אפילו כדי לעבור הלאה היא ממש לא דבר חכם - כי אם האקס יחזור אלייך, זה יהיה לחלוטין מהסיבות הלא נכונות, ולגמרי רק מהעובדה שהוא ירגיש שאת כבר לא בובת המשחק שלו אלא של מישהו אחר. בנוסף, את עלולה לפגוע בזה ששימש כריבאונד, ואף אדם לא צריך לפגוע באחר.

 ואחרון - חייכו, אתם נהדרים ויש מיליוני דגים בים! רק תמשיכו לשחות ותמצאו את הדג שימשיך איתכם עד לסוף האוקיינוס.

אז נכון שפרידות הן קשות ולא נעימות, ושום צד לא אוהב לעבור אותן, אבל זה קורה וצריך לדעת כיצד להתמודד. אז בפרידה הבאה, במקום לשקוע לדיכאון - אחרי שתחסלו כמה בן אנד ג'ריס, חזרו לשגרה ולחברים ותזכרו שזה לא סוף העולם - גם אם זה לא נראה ככה באותו רגע.

תגובות