גם לבד זה נחמד: כל הטיפים לרווקות או רווקים שבינינו . צילום: shutterstock

גם לבד זה נחמד: כל הטיפים לרווקות או רווקים שבינינו

אם אתם רווקים, רואות בזה רק את הצד השלילי ומפנטזים על הזוגיות שכרגע אין - עצרו רגע. שנייה לפני שאתם יושבים בבית, מסתכלים בקנאה על זוגות מאוהבים, ומצטערים על 'מר גורלכם', אספנו במיוחד בשבילכם הרווקים והרווקות, רעיונות מהנים לפעילויות שהכי כיף לעשות - גם ללא בני הזוג

יום האהבה חל ממש בשבוע שעבר ואנו בטוחים שהרווקים שביניכם ראו אותו כיום רע, שחור שהכי רע להיות בו לבד. אם התחושה הזו, שיכולה להתהפך לגמרי, עדיין איתכם, הכנו לכן פעילויות מהנות לעשות רק אתם לבד או עם החברים. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 Movie time! 

 אין חשק לקום מהספה? אין כוח להתארגן ליציאה? מעדיפים להישאר בבית? מעולה! כי לרעיון הזה כל מה שאתם צריכים זה לבחור סרט טוב - קומדיה או אקשן, להכין קצת פופקורן, או כל נשנוש אחר שעולה בדעתכם - וזהו! הנה לפניכם הבילוי הביתי המושלם. צפייה נעימה!

משפחה מעל הכל                                                                

בני זוג אולי אין אבל משפחה - יש. כל יום זהו זמן נהדר לבלות קצת עם המשפחה ולהראות להם כמה שאתם אוהבים ומעריכים אותם. תוכלו לצאת למסעדה, ללכת לקולנוע או אפילו לערוך פיקניק. נצלו את זמן האיכות הזה ועשו כמה שיותר כיף! תהנו.

© צילום: shutterstock

מסיבת פיג'מות      

לרווקות שבינינו - דברי עם חברותייך, והזמיני אותם להיפגש למסיבת פיג'מות חלומית - ריכולים על הבנים, ריקודים והמון אוכל! אבל רגע לפני, זכרי כי הכניסה היא לבנות רווקות בלבד! אל תשכחי כמובן להגיד לבנות להביא פיג׳מות, מצב רוח והכי חשוב כסף. (אחרת איך תשלמו לשליח כשהפיצה תגיע?) בטוחים שתהנו, ושיהיה בתיאבון.

עשו קצת ספורט

ספורט לגמרי משכיח את כל הבעיות והצרות, ולחלוטין עוזר לנקות את הראש, וגם מזכיר לכם כמה כיף זה לבד. המחשבות העמוקות והשקט מגיעים פתאום לפתע, ואין תחושה נהדרת מזו. בנים ובנות - אספו את חבריכם לכדורגל או כדורסל, או אפילו לכו כמה חברים או חברות למכון. אנחנו בטוחים שזה יעשה לכם תחושה טובה.

© צילום: shutterstock

שופינג

כל יום הינו יום מעולה לפרגן לעצמך, ותירוץ מעולה לעשיית שופינג! גם ככה כל הקניונים מלאים בסיילים ובמבצעים בתקופה זו, ולקנות מתנה לבן זוג את לא צריכה, נכון? אז קצת קניות לגמרי יכולות לשפר ולרומם לך את מצב הרוח. לכי, תהני ופנקי את עצמך באיזו מתנה נחמדה. בהצלחה!

© צילום: shutterstock

מסיבה מטורפת

 במקום לשבת בבית ולהתמרמר, מסיבה היא אחלה מיקום ואפשרות לנקות קצת את הראש ולעשות הרבה כיף. קומו, וחפשי איזו מסיבה מדליקה באזור, קחו את החברים הטובים, ולכו תעשו חיים. בוודאי תהיה שם מוזיקה טובה, אווירה שונה ולכו תדעו - אולי עוד תמצאו שם את החבר או החברה העתידיים... 

 

תגובות