הקראש שולח רמזים? כך תפרשו אותם. צילום: Shutterstock

הקראש שולח רמזים? כך תפרשו אותם

לא תמיד אנחנו מצליחים לפרש נכון את הרמזים שהקראש שולחת לנו, מה שיכול להיות מתסכל ומעצבן במיוחד. אנחנו כאן להציל אתכם עם כל העצות שיעזרו לכם לפרש את הרמזים של הקראש

לכולנו יוצא לחשוב על הקראש (והרבה), אין מה להכחיש: אנחנו חושבים מה הם עושים עכשיו, כמה הם חכמים ומוכשרים, כמה ילדים יהיה לנו ואיך נקרא להם (קצת מוקדם אבל עדיין), איך הם בוהים יפה בחלון בשיעור מתמטיקה והכי חשוב - אם הם רוצים אותנו. הבעיה העיקרית היא שאנחנו פשוט לא יודעים לנתח בצורה טובה את הרמזים שהם שולחים אלינו. גם אתם מקדישים הרבה זמן מחשבה על הקראש? רוצים לדעת אם הם באמת רוצים אתכם או שהם סתם משחקים בכם? מעולה, הכתבה הבאה בדיוק בשבילכם!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הקשיבו למה שיש להם לומר

הדבר הכי חשוב בפירוש הרמזים שהקראש/ית שלכם מפזרים הוא להקשיב (אבל באמת) למה שיש להם לומר. תשמעו מה הם מנסים להעביר במסר, מה המטרה שלהם במה שהם אומרים - הכי פשוט, תנתחו את השיחה שלכם. למשל: כשהם אומרים שאתם חמודים "אבל...", הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. מצד שני, כשהם אומרים לכם שהם רוצים להסתובב אתכם יותר כי אתם אנשים מעניינים, אולי זה הזמן להתחיל להתרגש, כי זה נשמע שיש פה התחלה של משהו...

הקשיבו לטון הדיבור שלהם

הטון שבהם נשמעים הדברים יכול להשפיע רבות על האמירה: לפעמים אנחנו שומעים משהו מסוים אבל מתעלמים מהדרך שבה הוא נאמר, דבר שיכול לגרום לנו לחיות קצת באשליה. לכן חשוב להקשיב לטון הדיבור ולהבחין מהי הדרך בה הקראש פונה אליכם - זכרו שהפירוש הנכון לרמזים מסתתר בפרטים הקטנים.

טון דיבור הוא חשוב
טון דיבור הוא חשוב © צילום: Fotolia

בחנו את שפת הגוף שלהם

שפת גוף משקפת באופן מודע ולא מודע את הרגשות והתחושות של האדם שעומד מולכם. כאשר אתם מפרשים את שפת הגוף של הסובבים אתכם, אתם יכולים להבין מה הם מרגישים בצורה טובה יותר. זאת הסיבה לכך שכדאי לכם לבחון את שפת הגוף של הקראש - כדי לראות איך הם חשים כאשר הם נמצאים לידכם. שפת גוף שלילית עלולה להעיד על חוסר התעניינות מפני הצד השני, לעומת שפת גוף חיובית ומזמינה שיכולה לנבוע מרצון להמשיך לבלות יחדיו עם האחר.

חשבו מה האינטרסים שלהם

חשבו מה יוצא להם מלדבר אתכם? האם הם מנצלים אתכם למשהו ספציפי שהם צריכים? האם הם כותבים לכם הודעה רק כשנוח להם? ברגע שתאששו את הנושא של אינטרסים, תוכלו להבין בצורה טובה יותר אם הם באמת רוצים בקרבכם או סתם מנצלים אתכם.

אינטרסים?
אינטרסים? © צילום: Fotolia

מבחן החברים

הבחינו כיצד הם מתייחסים אליכם ליד החברים שלהם, איך הם מציגים אתכם (אם בכלל) ואיך הם נותנים לחברים שלהם להתייחס אליכם. מבחן החברים הוא מבחן שחשוב לקראש לעבור, אחרת אתם בבעיה… המבחן הזה יכול לשקף לכם בצורה טובה מה יכול לקרות כאשר תהיו בזוגיות ותתקלו בסיטואציות חברתיות מסוימות. אם הם לא עברו את המבחן והתייחסו אליכם בצורה מגעילה, תסמכו עלינו, אתם לא רוצים להמשיך להסתובב איתם.

קחו הכל בפרופורציות!

כשיש לנו קראש, אנו לרוב נוטים להגזים מכל פנייה של הקראש לעברנו: בין אם מבחינה פיזיולוגית (הסמקה, רעד וכו') ובין אם מבחינה התנהגותית (התנהגות מוגזמת בקרב הקראש וכדומה), מה שהופך כל חיוך (או אימוג'י) שלהם למינימום הצעת נישואים. אז תירגעו, קחו נשימה עמוקה, הכל טוב! גם אם לא יסתדר לכם בסוף, אתם תמצאו את האחד שלכם. הרי בכל זאת, יש עוד הרבה דגים בים!

 
תגובות