אוי לא! נתקלתם באקס? כך תצאו מזה בשלום. צילום: Shutterstock

אוי לא! נתקלתם באקס? כך תצאו מזה בשלום

מה יותר מחריד מטיפול שורש חודרני? להיתקל באקס או באקסית, כמובן! האמנם? לפניכם כמה טיפים שיוציאו אתכם מהמצב המביש ללא כל שריטה (נראית לעין)

עד כמה שחלקנו אוהבים להעמיד פנים שהאקס/ית שלנו חדלו להתקיים אחרי שנפרדנו מהם - המציאות האמיתית היא שהם עדיין חיים את חייהם היומיומיים, גם אחרי שהם מפסיקים להיות חלק משלנו. אנחנו חיים בעולם קטן ומדינה עוד יותר קטנה; והסיכוי שניתקל בהם מידי פעם הוא די גבוה. אבל מה עושים בסיטואציה מביכה שכזו? בורחים? מתחבאים? למרבה המזל, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לגרום לעצמכם להראות רגועים ולעבור את ההתקלות הזו בשלום.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חשבו על זה מראש

אחרי פרידה, הרבה מאיתנו חושבים מה יקרה אם ניתקל באקס בטעות - זה יכול להיות בבית הספר, בקניון או אפילו סתם ברחוב. הדבר מעסיק אותנו שעות נוספות ובצדק, שכן מה נעשה באותו רגע מבעית? מה שאתם צריכים לעשות כדי לעבור את הפגישה הזו בשלום, הוא פשוט לחשוב מה היא הדרך הטובה ביותר בשבילכם להתמודד איתה, בהתחשב בנסיבות הפרידה וכמה זמן עבר ממנה. אם מערכת היחסים שלכם הסתיימה בצורה פחות חיובית, ייתכן כי תסתפקו ב"היי" קטן כאשר תחלפו על פני האקס או אפילו בהתעלמות מוחלטת. אבל הכל תלוי בכם, עשו חושבים ותראו מהי הדרך הנכונה בשבילכם.

© צילום: Fotolia

עשו את זה קצר ונחמד

אם החלטתם לא להתעלם, להתחבא או לנוס על נפשכם ובכל זאת לעצור ולדבר כמה דקות עם האקס (לדעתנו, האופציה הטובה והנכונה ביותר), השתדלו לעשות זאת בקצרה ולא להאריך במילים. עם כמה שזה נחמד להשלים פערים, יש משהו נחמד וטוב בסמול טוק הקצר והקטן שמשאיר טעם טוב. שיחות נפש ומריחות למיניהם, מיותרות.

כבדו אותם ואת עצמכם

לפעמים זה יכול להיות מפתה לרצות לספר להם על מערכת היחסים החדשה שלכם או ללכת לפלרטט בפומבי עם מישהו אחר, אבל זה לא מכבד אותם וממש לא אתכם. נסו להתעלות על הרצון הזה מתוך כבוד ליחסים שהיו לכם פעם ואל תפגעו ברגשותיהם. גם אם הם עושים זאת, היו טובים מהם.

מחקו את המספר שלהם

את הטיפ הזה אנו ממליצים לכם לעשות כבר מבעוד מועד: אם אתם ביחסים פחות טובים עם האקס/ית שלכם ואתם חוששים מלהיפגש איתם, הדבר הנכון לעשות הוא למחוק את המספר שלהם. כשיצא לכם להיפגש עם האקס או האקסית, לא תתפתו לשלוח להם הודעה בסוף אותו יום או לבקש להיפגש איתם שוב. לרוב, הפגישות הקטנות האלה עשויות להחזיר את הניצוץ הקטן הזה שהיה בתחילת היחסים וכשזה קורה, אנחנו נוטים לשכוח מכל הדברים הרעים ומהסיבות שבגללם קרתה הפרידה. לכן, כשלא תהיה לכם בכלל את האפשרות לשלוח להם הודעה או להתקשר, תוכלו להימנע מלהיכנס ללופ הזה שוב.

© צילום: Fotolia

תארו לעצמכם את התרחיש הכי גרוע

אם אתם ממש לחוצים לגבי התקלות מקרית עם האקס, פשוט חשבו על התרחיש הכי גרוע: מה כבר יכול לקרות? הם יתעלמו מכם? הם יבואו לומר לכם שלום? אז מה?! הישארו אתם וזה יעשה כבר את העבודה. אף אחד עוד לא מת ממפגש קצרצר עם האקס.

הישארו חיוביים ורגועים

זכרו שהאקס או האקסית הם בסך הכל בני אדם. אין לכם ממה להילחץ, הם יודע מי אתם ומכירים אתכם. אתם לא צריכים "לשחק אותה" מישהו שאתם לא. בסך הכל תהיו אתם ותעשו מה שאתם חושבים שהכי נכון לכם, זה לרוב הדבר הטוב ביותר לעשות.

תגובות