אורי מחפש אהבה: "אנחנו באים מעולמות שונים". adobestock (אילוסטרציה)

אורי מחפש אהבה: "אנחנו באים מעולמות שונים"

"אם האחד שלי יהיה חילוני אני מוכנה להתפשר על זה" • כתבנו אורי ביתן בסדרת כתבות חדשה אחר חיפוש האהבה

בתחילת חודש אוגוסט, הייתי במחנה חקלאות של דתיים וחילונים בעוטף עזה. זה לא היה פשוט ואם חס וחלילה הייתה לפתע מתקפת טילים - הדבר היחיד שניתן היה לעשות זה להתפלל לאלוהים כי לא היה מרחב מוגן...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

במשך עשרה ימים קמנו בארבע בבוקר והיינו הולכים לישון בעשר בלילה (מי שהצליח כמובן כי זה די קשה להירדם כשאתה בתוך אוהל). בבוקר היינו עוזרים לחקלאי ובערב תמיד הייתה פעילות... כל מי שנרשם עשה זאת כי אהב את הארץ, זה היה "המניע" של רוב הנוער במחנה. 

© Shutterstock

אבל אם לומר את האמת,  סבא שלי לא היה חקלאי, אבא שלי לא היה חקלאי וכנראה שאף אחד מהמשפחה שלי לא היה רוצה שאהיה חקלאי. אפשר להגיד שאני ציוני שאוהב את הארץ ובעיקר אוהב את ערב הדייטים שהיה עתיד להיות ביום הרביעי במחנה...

יש משפט שאומר כגודל הציפייה כך גם גודל האכזבה ולצערי ערב הדייטים התבטל. למרות זאת, יצא לי להכיר שם בחורה דתיה מירושלים בשם בתיה. היא אמרה ואני מצטט: "אם האחד שלי יהיה חילוני אני מוכנה להתפשר על זה", אז ישר הבנתי שצריך לנצל את ההזדמנות, בדקתי בגוגל מתי השקיעה וקבעתי איתה שבשבע ורבע נלך יחד להאכיל את הסוסים שהיו במחנה.

© adobestock (אילוסטרציה)

שמחתי כל כך שהיא הסכימה אבל פתאום בשעה שבע, ממש כמה דקות לפני "דייט הסוסים" שלנו, נשמעה הקריאה ההבאה ברמקול: "כל המשתתפים במחנה מתבקשים להגיע לרחבה המזרחית למשחק טריוויה, הפוך מכיוון הסוסים!". התבאסתי... זה לא שהייתי דלוק עליה אבל בהחלט חשבתי עליה כאפשרות כי היא הייתה ממש נחמדה.

לצערי, המחנה כבר נגמר ולא הספקנו להיפגש בארבע עיניים... למרות זאת, התחלנו להתכתב וזה נמשך כמעט חודש שלם עד הרגע בו החלטנו להיפגש במציאות ולצאת יחד לבאולינג.

© צילום: shutterstock

כשהיא הגיעה, דיברנו ושאלתי אותה אם היא סיפרה לאבא שלה שהיא נפגשת איתי... היא ענתה שהיא סיפרה לו שהיא יוצאת עם חברות והזכירה שוב שזה כי היא דתיה וכי ההורים שלה ממש שמרנים.

זה ביאס אותי אז אמרתי לה שאם יקרה בינינו משהו אני לא אוכל להישאר "סודי" ובלי לחשוב פעמיים היא פשוט אמרה את המשפט הבא: "אני כל כך לא מחפשת את זה עכשיו, אנחנו באים מעולמות שונים, מצטערת אבל לא יקרה בינינו כלום" והלכה. כנראה שגם הפעם לא אמצא אהבה...

תגובות