אישה כהשראה: הנשים שמעוררות בנו השראה בתחומים שונים. מיכה לובטון (באדיבות רשת 13), gettyimges.IL\ Maja Hitij, שי פרנקו

אישה כהשראה: הנשים שמעוררות בנו השראה בתחומים שונים

לכבוד יום האישה הבינלאומי שחל היום (ג'), אספנו חמש נשים מתחומים שונים אשר מעוררות בנו השראה ומהוות עבורנו מודל לחיקוי. יו גו גירל!

היום (ג') אנו מציינים יום חשוב במיוחד - יום האישה הבינלאומי ולכן, לכבוד המאורע מיוחד, אספנו ממגוון תחומים את חמש הנשים שהכי עוררו בנו השראה, היוו עבורנו מודל לחיקוי ודוגמה ולגמרי עשו לנו את השנה. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אבישג סמברג

את לוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג, אתם וודאי מכירים. אבישג בת ה-20 הספיקה להשתתף בתחרויות רבות כשביניהן יצאה כזוכת מדליית הארד באוליפיאדת טוקיו 2020, אלופת אירופה במשקל עד 49 ק''ג, זוכת מדליית כסף בתחרות גביע העולם בבולגריה ואיך אומרים? היד עוד נטויה ובמקרה שלה - אפשר להגיד שגם הרגל... סמברג האלופה מהווה עבור נשים רבות השראה ומודל לחיקוי ואין לנו ספק שעם כישרון ונחישות כמו שלה - מחכה לה עתיד זוהר עם עוד המון ניצחונות. מדהימה!

© אורן אהרוני

אור שפיץ

את הקונדיטורית המצליחה אור שפיץ - אין אחד שלא מכיר. האופה האהובה רק בת 25 וכבר מנהלת קונדיטוריה או יותר נכון "בייקרי" משגשג במיוחד שמושך אליו מדי יום מאות לקוחות. מעבר לעוגות ולקינוחים הטעימים, השירות הלבבי, ניהול המקום והשיווק היצירתי - היא גם דואגת לתחזק חשבון אינסטגרם מצליח שמונה למעלה מ-400,000 עוקבים, בו היא מתעדת ומשתפת ברגעים מחייה ומראה שלמרות כל הקשיים - רק מי שמעז, מצליח! ללא ספק, מדובר באישה מעוררת השראה.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

פאולה רוזנברג

כשאנחנו חושבים על אישה שמעוררת בנו השראה בעולם ההנחייה, אנחנו ללא ספק חושבים על מנחת הטלוויזיה - פאולה רוזנברג. בתוכניות שלה ושל בעלה ליאון, אנו נחשפים לתכנים מדהימים, נושאים חשובים שלא תמיד מגיעים לקדמת המסך, מאבקים ופרוייקטים עוצמתיים שמסייעים לאנשים רבים וכמובן, להעצמה נשית אמיתית שמופיעה בכל תוכנית. פאולה מובילה לשינוי, משפיעה על אינספור נשים ובעינינו, הסלוגן: "אישה השראה" - לגמרי נכתב עליה. 

© שי פרנקו

נועה קירל

על הזמרת המוכשרת נועה קירל - אין אחד שלא שמע. קירל ללא ספק עשתה היסטוריה והוכיחה שלמרות גילה הצעיר, אם מאמינים מספיק חזק - אפשר להשיג כל דבר שרק רוצים. נועה מהווה מודל לחיקוי והשראה עבור ילדות, נערות ונשים רבות, היא הגיעה להישגים מטורפים וגרמה לכולם רק לדבר עליה, ובצדק. 

© טל שמעוני

גל גדות

את הרשימה הזו תסגור האחת והיחידה, ה"וונדר וומן" הפרטית שלנו - גל גדות. גל המדהימה ללא ספק עשתה חיל, הוכיחה לנו שהכל אפשרי וכבשה את העולם. גדות מעוררת השראה בכל כך הרבה מובנים ולמרות ההצלחה המטורפת שלה - היא אף פעם לא שוכחת מהיכן היא באה וממשיכה לייצג את ישראל בכבוד. גאים בך!

© Gettyimages.IL/ Dia Dipasupil
תגובות