תנסו את זה בבית: הטרנד החדש ברשת 5 המשחקים מהטובים בכל הזמנים במשחק קלפים אחד לבנות בלבד. Nikola Stojadinovic

תנסו את זה בבית: הטרנד החדש ברשת 5 המשחקים מהטובים בכל הזמנים במשחק קלפים אחד לבנות בלבד

זמן איכות עם חברות הוא דבר חשוב על מנת לשמור על הקשר ביניכן, ליצירת חוויות חדשות וזיכרונות מעולים שכוללים הרבה צחוקים ורגעים בלתי נשכחים. עם זאת, מי שחברות כבר הרבה זמן יוכלו לספר לכן שלפעמים קשה לחשוב על פעילויות מיוחדות שכיף לעשות אחת עם השנייה שלא כוללות ישיבה יקרה במסעדה או את אותם ריכולים משעממם בבית. אז מה בכל זאת אפשר לעשות אם אתן רוצות לארגן ערב מיוחד, מקרב, מצחיק ומרגש שלא תשכחו בעוד זמן רב? יש לנו את ההצעה המושלמת עבורכן. אחרי שבדקנו אותו עבורכם, החלטנו שהגיע הזמן שתכירו את משחק הקלפים החדש שכבר כבש את הבנות בישראל.

כתבה פרסומית

משחק מצחיק, מרגש ומפתיע

המשחק ״בנות ונהנות״, מבית חברת משחקי הקלפים ״חובה או חובה״, מציע חמישה משחקים במשחק אחד שיהפכו את הערב לבלתי נשכח. משחקי קלפים כאלה מטורפים עוד לא יצא לנו לראות... החבילה מציעה כ-160 קלפים שיגרמו למשתתפות לצאת מחוץ לקופסא, לשבור את הכלים ולהיפתח כלפי כל שאר המשתתפות. כך, תוכלו להשתמש במשחק שלכן שוב ושוב בכל פעם מחדש, ועדיין להיות מופתעות מהתשובות, הסודות והאתגרים!

© חובה או חובה - המומחים במשחקי קלפים

שישה סוגי קלפים מקוריים ומעוצבים

עם 160 קלפים לבנות בלבד, "בנות ונהנות" מציע את כמות הקלפים הגדולה בישראל עם גיוון ותוכן שאין שני לו בשוק המשחקים הישראלי. הקלפים בחבילת המשחק מחולקים ל-6 קבוצות קלפים, שלכל אחת מהקבוצות יש משמעות שונה:

  • קלפי חובה – כמו שאפשר לנחש, בקלפי החובה יופיעו כל מיני משימות ואתגרים שיגרמו לכן לעשות כל מיני דברים שאולי לא הייתן חושבות עליהן בעצמכן. 

  • קלפי הצבעה – אם תשלפו את אחד מהקלפים האלו, תצטרכו לקרוא את השאלה שמופיעה על הקלף ולקיים הצבעה בין המשתתפות. תהיו בטוחות שהתשובות יפתיעו אתכן.

  • קלפי אמת – הקלפים המסקרנים ביותר הם קלפי האמת, קלפים שזו ששולפת אותן תצטרך לשתף את חברות הקבוצה בסודות כמוסים ולספר בדיוק את מה שהקלף שואל. 

  • קלפי מה היית מעדיפה – זה הזמן להכיר את סדרי העדיפויות של החברות שלכן! הקלפים האלו יעמתו אתכן עם שאלה שתאלץ אתכן לבחור באחת משתי אפשרויות וגם כאן התשובות תהיינה מטורפות. 

  • קלפי מעולם לא – כמישהי תשלוף קלף מהסוג הזה, היא תצטרך להקריא את האמרה שכתובה עליה וכל המשתתפות יצטרכו להגיד האם הן עשו את מה שכתוב על הקלף, או לא. תאמינו לנו שבאמצעות הקלפים הזה עולים לא מעט סיפורים משוגעים. 

  • קלפי תעשו שוט – הקלף הכי מהנה בחבילה! אחרי שתשלפו את הקלף הזה תצטרכו לקרוא את המשפט שכתוב עליו, ומי שהמשפט הזה נכון לגביה – תעשה שוט. 

בא לי לשמוע עוד על המשחק

© באדיבות יחסי ציבור

 

משחק שמתאים לכל סוגי הקבוצות

אחד היתרונות הבולטים של המשחק הזה הוא שהוא מתאים לכל קבוצה של בנות, כאלו שחברות שנים וגם לכאלו שלא ממש מכירות זו את זו. מעולם לא נתקלנו במשחק כזה ייחודי שמתאים לכל מפגש בנות, למסיבת רווקות וגם ליום הולדת, עם כמות כזו של צחוקים ורגעים בלתי נשכחים. תמיד תוכלו להוציא החוצה את הקלפים שפחות זורמים מבחינתכן באותו ערב ולהנות מהקלפים שיעזרו לכן להשיג את המטרה. 

משחק שישמש אתכן בכל מפגש מחדש

יש לא מעט בנות שחושבות שמשחקים זה משהו ששמור לילדות, דברים שהתגברנו עליהם כשיצאנו מבית הספר או התיכון, אבל האמת היא שזה ממש לא נכון! המשחק הזה כבר צבר פופולאריות ענקית ברשתות החברתיות, עם המון סרטונים שמתעדים רגעים בלתי נשכחים מערבים שתוכננו בעזרת המשחק הזה, שהפכו סתם ערב שגרתי ומשעמם לערב בנות קורע מצחוק שלא קורע את הכיס של המשתתפות. 

חשוב לדעת שמדובר בחיסכון של ממש, בעיקר בגלל שכולנו יודעים שערבים מסוג זה יכולים לעלות לא מעט כסף. יציאה של כמה חברות היא עסק די יקר, במיוחד אם אתן מארגנות ערב מחוץ לבית. כשאתן משקיעות במשחק הזה, כל מה שתצטרכו לעשות בשביל להנות מערב בנות מצחיק ומעניין הוא פשוט לדאוג להביא את החבילה ולתת לקלפים לעשות את הקסם שלהם. במקום להיסחב עם מספר משחקים וחבילות קלפים, במשחק "בנות ונהנות" יש לכם 5 משחקים במשחק 1, זה המשחק האולטימטיבי לכל מי שמחפשת צחוקים וכיף עם הבנות מבלי לרוקן את הכיס.

ממש לא שווה לחכות!

אם לסכם, המשחק ״בנות ונהנות״ יכול ללוות אתכם במשך מפגשים רבים  של צחוק, הנאה, גילוי סודות ודיבורים שיעזרו להדק את הקשרים ביניכן ולהפוך את החברות לחזקה וטובה הרבה יותר. אז בפעם הבאה שתשברו את הראש בניסיון לחשוב על ערב בלתי נשכח, פשוט תשלפו את המשחק ותתחילו להנות! אז למה אתן מחכות? דאגנו לכן ללינק ישיר לרכישת המשחק בהטבה בלעדית לזמן מוגבל.

לחצו עלי לקבלת ההטבה על המשחק