הכל משמיים: מור סרוסי וליאנה עיון שוב יככבו יחד על המסך. רונן פדידה, באדיבות yes

הכל משמיים: מור סרוסי וליאנה עיון שוב יככבו יחד על המסך

פרסום ראשון: כוכבת "בת השוטר" ו"כדברא" לא עוצרת לרגע והשחקנית האהובה תככב על המסך שוב לצד שותפתה מ"סדרת השנה" • כל הפרטים

השחקנית מור סרוסי לגמרי על הגל. אחרי שכיכבה בשנה האחרונה באחד מהתפקידים הראשיים והמרגשים ב"בת השוטר" (בתור חני, בת הרב) - לפרוגי נודע כי כוכבת הנוער לוהקה לסדרה חדשה והפעם בדרמה למבוגרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סרוסי מצטרפת לדרמה היומית החדשה של HOT בידור, "בעלת החלומות" שצפויה להתחיל את צילומיה בקרוב. סרוסי תגלם את שירלי ברוך, בחורה בת 22 שחולמת להיות עורכת דין, אלא שהיא תנהל רומן אסור עם השכן הנשוי והעשיר שלה - מה שגם קצת מסבך את התוכניות שלה ומבלבל את עתידה המקצועי. מי שיגלם את אחיה התאום (ליאור) הוא לא אחר מאשר בר ברימר.

© דור לב

סרוסי תחזור לשתף פעולה עם דניאל ליטמן, איתו כיכבה ב"כדברא", אבל הוא לא הפרצוף המוכר היחיד לשחקנית. גם עומר נודלמן וליאנה עיון ששיחקו לצידה ב"בת השוטר" (סדרת הנוער של השנה על פי גולשי פרוגי) משתתפות בסדרה. קאסט הכוכבים הולך וגדל ועד כה נודע כי יככב בו גם עומר חזן (כפי שנחשף כאן לראשונה), מוריס כהן, אימרי ביטון השחקנית הבינלאומית אודיה רש ועוד.

ב"בת השוטר"
ב"בת השוטר" © רונן פדידה, באדיבות yes

הסדרה מספרת על נור, צעירה חסרת כל נשלחת להתחזות לפותרת חלומות כדי להונות מיליונר בעל חברת מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. מפגש גורלי עם יורש החברה יהודה ורבורג מצית בינהם אהבה סוחפת ונור מגלה בזכות יהודה שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. היכולת שלה מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר ולמלחמת אחים שמאיימת על עתיד החברה, המשפחה וחיי הזוג המאוהב.

© צילומים מאינסטגרם
תגובות