לא מהעולם הזה: הסדרות שעוסקות בחוצנים ובחייזרים. יוסי צבקר (באדיבות yes), באדיבות דיסני ישראל, מתוך "בילי"

לא מהעולם הזה: הסדרות שעוסקות בחוצנים ובחייזרים

מ"דברים מוזרים" ועד "הנפילים": לאורך השנים שודרו סדרות רבות בארץ ובחו"ל שעוסקות בחוצנים וחייזרים • רגע לפני שמגיעה סדרה חדשה בז'אנר, נזכרנו בסדרות האהובות!

רגע לפני שתעלה סדרת הנוער החדשה של גיורא חמיצר ונועה פניני, "סקיי", שתעסוק בחייזרית שמגיעה אל כדור הארץ - אספנו כמה סדרות נוספות שעסקו בחברים מעולם אחר!

© גיא כושי ויריב פיין

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אקדמיית המטרייה

במקרה של "אקדמית המטרייה", לא ברור שיש בה חוצנים, אפילו שהסדרה עוסקת במסע בזמן ואנשים עם כוחות על. אלא שבאחד הפרקים בעונתה השנייה (זהירות ספויילר למי שלא צפה!) רג'ינלד הארגריבס, האבא המאמץ של גיבורי הסדרה, נחשף בתור יצור לא אנושי בתכלית בסצינה שקצת עשתה לנו בחילה. זה בהחלט מסביר כמה דברים...

 
בלעדי:
ראיון מיוחד עם כוכבי "דברים מוזרים"
נועם רואקי
פגשנו את כוכבי סדרת הטלוויזיה המנצחת מבית Netflix, לראיון בלעדי, פתוח ומיוחד בו גילינו כמה פרטים מעניינים על הילדים שעומדים מאחורי ההיסטריה

דברים מוזרים

כמו שכבר אפשר להבין משם הסדרה "דברים מוזרים" עוסקת בדברים די מוזרים, ובמקרה הזה ביצורים על טבעיים ובמפלצות שהגיעו מיקומים מקבילים. חבורת ילדים, שהם גיבורי הסיפור נאלצים (לרוע מזלם) להתמודד עם אותם המפלצות והיצורים שלא מהעולם הזה. כמובן שאי אפשר לשכוח גם את "אילבן" שגם היא יצור לא ידוע. תוכלו למצוא בסדרה לא מעט קריצות ללהיטי חייזרים אחרים מן העבר כמו "אי.טיי", "הנוסע השמיני" ועוד.

בילי

סדרת קומדיה אשר שודרה במשך שתי עונות בין 2007-2009 בערוץ ג'טיקס שכבר לא קיים. הקומדיה האהובה עסקה בביל"י (ראשי תיבות של בת יקום לא נודע), חוצנית אשר בעקבות רעידת אדמה נשאבה אל כדור הארץ (מכוכב בשם ברגיליה) ואל חייהם של משפחת שגב הישראלית. על הדרך איך לא, היא משבשת קצת את חייהם ומתאהבת באחד מבני המשפחה (ידידיה ויטל). בסדרה כיכבו גם שירה וילנסקי וחנה לסלאו. אגב, הסדרה הקורעת שודרה בדיבוב באיטליה!

 

מרווין-מרווין

סדרת קומדיה של ערוץ ניקלודיאון שעוסקת בנער-חייזר בשם מארווין. גיבור הסדרה מגיע אל כדור הארץ ומאומץ על ידי משפחה אמריקאית רגילה אשר מנסה לעזור לו להשתלב ולהסתיר את העובדה שהוא לא נולד כאן (וכמובן את העובדה שיש לו כוחות על טבעיים). כל זאת על ידי שליחתו לבית הספר וניסיון לגרום לו להיראות כמו נער רגיל. אגב, בסדרה גם כיכב נואה סנטינאו!

 

הנפילים

בניגוד לרוב הסדרות ברשימה שלנו, "הנפילים" היא לא קומדיית מצבים אלא דרמת נוער ישראלית לכל דבר. הסדרה, שכללה שתי עונות מוצלחת בלווין, עקבה אחר צורי-בר לב, נער בן 17 אשר עובר עם אביו לגור בכפר הגרעיני בדימונה. להפתעתו מגלה כי לא מפתחים שם פצצת אטום אלא מקום שנועד למטרה אחרת לחלוטין. ככל שמתקדמת העונה צורי מבין כי הוא ניחן בכוחות על טבעיים וכי הייעוד שלו הוא להגן על המקום מפני פלישת חייזרים (שהם למעשה "הנפילים"). מי אמר שלא צריך כאן איזה סופרמן כחול-לבן? בסדרה כיכבו כמה שמות גדולים כמו יניב פולישוק (הלוא הוא גרי המבורגרי), דביר בנדק, הילי ילון, ליאור כלפון וימית סול.

© יוסי צבקר, באדיבות yes

אָלְף

אלף היא קומדיית מצבים אמריקאית ששודרה אי שם בסוף שנות השמונים. בדומה למרווין-מרווין גם היא עוסקת בחייזר אשר נוחת עם חלליתו על מחסנם של משפחה מקומית. המשפחה קוראת לו בשם ALF (ראשי תיבות של - Alien Life Form). הסדרה עקבה אחר ניסיונות המשפחה להסתיר את דבר קיומו משאר העולם, מה שקצת בעייתי בשל אורח חייו והקיצוניות שלו. לפני כשנתיים פורסם שגרסה מחודשת לסדרה נמצאת בפיתוח על ידי חברת האחים וורנר, מה שבסוף לא קרה.

 

גבי דוראן: בייביסיטר לחייזרים

אם אתם מעדיפים משהו קצת יותר מעודכן - הסדרה הבאה היא לגמרי עבורכם. בישראל הסדרה שודרה לפני כשנה בערוץ דיסני, וגם כאן מדובר על סיטקום אמריקאי. העלילה סובבת אחר נערה בשם גבי דוראן, אשר יום אחד נתקלת בהצעה לעשות בייביסטר על קבוצת חייזרים המחופשת לבני אדם. במהלך הסדרה הם נעזרים בגבי כדי לשמור על זהותם הסודית משאר העולם וכמו שכבר הבנתם משאר הסדרות ברשימה - לא מדובר במשימה פשוטה בכלל. בשנה שעברה ערכנו ראיון מיוחד עם הכוכבת הראשית של הסדרה, קיילי קנטרל, שם הביעה רצון לבקר את המעריצים בישראל. עוד כמה חיסונים וזה לגמרי אפשרי!

 
תגובות