הגיבורים של הגיבורים: החבר שלימים הציל את חיי. באדיבות דובר צה"ל

הגיבורים של הגיבורים: החבר שלימים הציל את חיי

לכל גיבור יש גם את הגיבור האישי שלו, עבור סמל מתן רינסקי זה חברו לפלוגה שהציל את חייו באירוע מטלטל. בסדרת טורים, נציג לכם את הסיפורים של הגיבורים ואת הגיבורים שלהם. והפעם, הסיפור של רינסקי, שלא משאיר אף עין יבשה

סמל מתן רינסקי בן ה-20, משרת ביחידת לוחמי המעברים של חיל המשטרה הצבאית, תפקידו דורש ממנו לסכן את חייו באופן יומיומי. לפני כשנה, רינסקי עבר אירוע מטלטל שלא ישכח לעולם, אך כפי שתוכלו לקרוא בטור האישי שלו, באירוע הקשה הזה הוא מצא את הגיבור שלו.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

אני סמל מתן רינסקי, אני בן 20, ולפני כשנה, במהלך השירות הצבאי שלי, עברתי אירוע מטלטל שלא אשכח לעולם. אך באותו האירוע זכיתי להכיר את הגיבור שלי, המהווה דמות משמעותית בחיי עד היום. אני משרת ביחידת לוחמי המעברים בגדוד ארז של חיל המשטרה הצבאית. גזרת הגדוד היא בקו התפר של ירושלים במעברים השונים.

עוד לפני תחילת המסלול הצבאי שלי רציתי להגיע לתפקיד משמעותי, ומאז שהגעתי ליחידה זו אין ספק שאני מרגיש שזה המקום שחיפשתי. אני משרת בפלוגה א', בה זכיתי להכיר את מי שלימים הפך לגיבור שלי, אלון לדרמן. אלון עורר את הערכתי כשגיליתי שהוא חייל בודד מגרמניה, שהחליט לעלות לארץ ולהתגייס והפכנו לחברים ליחידה.

© דובר צה"ל

לפני כשנה, במהלך משמרת, בדקתי רכב שהגיע למעבר ופתאום שמעתי ריצה. ראיתי מחבל מגיח מאחוריי עם סכין. הורדתי את הראש מתוך אינסטינקט והוא הצליח לקפוץ עליי ולדקור אותי מספר פעמים. לאחר רגעים ספורים, אלון רץ לכיוונו והצליח לנטרל את המחבל ולהציל את חיי. לאחר הפיגוע הייתי מאושפז שבוע, וחזרתי לאותו מעבר לאחר חצי שנה של שיקום.

© דובר צה"ל

אלון היה איתי לאורך השיקום ולא הפסקתי להודות לו על כך שהציל אותי. אלון הוא בעל אישיות מדהימה, מלא נחישות ואומץ. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא הצליח לבנות את עצמו למרות כל הקושי של העלייה לארץ והתחיל בחייו דף חלק, כל זה כדי לשרת את מדינת ישראל. בשבילי הוא גיבור, ותמיד יהיה ככזה.

תגובות