בדרכי מורשת כפיר: בואו לחפש את כומתת כפיר שמסתתרת. צילום: באדיבות דובר צה"ל

בדרכי מורשת כפיר: בואו לחפש את כומתת כפיר שמסתתרת

בשבוע שעבר התקיימה צעדת "בדרכי האריות" של חטיבת כפיר. במשך יומיים סיירו בנתיבי מורשת החטיבה בהובלת מפקדיה. באתרי המורשת התחבאו להן כומתות כפיר, מוכנים למצוא אותן?

בשבוע שעבר הגיעה לסיומה צעדת "בדרכי האריות" של חטיבת כפיר. במשך יומיים צעדו מפקדיי ולוחמי החטיבה באזור יהודה ושומרון וביקרו במקומות עליהם הם מגנים. הצעדה מהווה פרויקט דגל חינוכי ואירוע שיא של השנה. כדי שתזכו גם אתם לטעום קצת מאתרי המורשת של החטיבה, החבאנו בהם את כומתת כפיר, בואו לחפש!

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

שבוע שעבר התקיימה צעדת "בדרכי האריות" של חטיבת כפיר, במסגרת הצעדה הלכה כלל החטיבה בשלל נתיבי מורשת ודרכים בעלי מורשת חטיבתית והיסטורית, בהם עברו הדרכות ערכיות והיסטוריות.

הצעדה מהווה פרוייקט דגל חינוכי ואירוע שיא של השנה. הצעדה כוללת שני ימי סיור בנתיבי מורשת החטיבה בהובלת מפקדים ובשיתוף עם לוחמי עבר.

© דובר צה"ל

מפקדי החטיבה הובילו את הצעדה ולכל אורכה הציגו בפני החיילים את מורשת החטיבה המפוארת, החל ממבצע חומת מגן, דרך מבצע שובו אחים ועד אירועי גודל השעה. בפני הצועדים הוצגו מורשות הקרב החטיבתיות, מורשות המשקפות את רוחה ואת ערכיה של החטיבה.

עכשיו הגיע תורכם לטעום קצת מאתרי המורשת של חטיבת כפיר. החבאנו במספר אתרי מורשת את כומתת החטיבה ועליכם לחפש את הכומתה! (את התשובה תמצאו על ידי לחיצה על התמונה)
מוכנים?

 

הכתבה נכתבה בשיתוף עם דובר צה"ל

 
תגובות