מקלים על הדרך: פרויקט חדש להקלת ההגעה למיונים. באדיבות דובר צה"ל

מקלים על הדרך: פרויקט חדש להקלת ההגעה למיונים

גרים רחוק? לדוגמה באילת? החל מחודש זה (ינואר), מלש"בים תושבי אילת, יכולים לישון באחד מבתי החייל ברחבי הארץ לפני הצו הראשון, יום המא"ה או כל מיון אחר במסגרת תהליך הגיוס. רוצים לדעת איך עושים את זה? כל הפרטים

רוב הזימונים מהצבא, בין אם זה לצו הראשון, ליום המא"ה (לבנות) או לכל מיון אחר, דורשים להתייצב מוקדם מאוד בבוקר, במקומות שלעתים רחוקים מאוד מביתנו. לכן, עיריית אילת בשיתוף עם "יחד למען החייל" וצה"ל יצאו בפרויקט חדש שמטרתו להקל על המלש"בים והמלש"ביות של אילת הרחוקה להגיע למיונים.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

אם אתם גרים באילת וקיבלתם את הזימון לצו הראשון, ליום המא"ה או לכל המיונים האחרים שנדרשים לעבור במסגרת תהליך הגיוס לצה"ל, תשמחו לשמוע על הפרויקט החדש הבא, שנבנה בשיתוף פעולה בין צה"ל, עיריית אילת ו"יחד למען החייל". החל מחודש ינואר, מועמדים לשירות ביטחוני הגרים באילת, יוכלו להתארח ולישון באחד מבתי החיילים הפרוסים ברחבי הארץ, לילה לפני הזימון.  

© דובר צה"ל

לצערנו, כיום הפרויקט מיועד רק לתושבי אילת והסביבה. מלש"בים ולמש"ביות הגרים באילת או באזור יוכלו לישון באחד מבתי החייל הפרוסים ברחבי ארץ לפני כל מיון שיקבלו מצה"ל - החל מהצו הראשון ויום המא"ה ועד ימי סיירות ומיונים לתפקידים שונים.

בתי החייל הם בתי הארחה שהקימה "האגודה למען החייל" לרווחת חיילי צה"ל, המספקים מקומות לינה, כלכלה, השתלמויות הדרכה ועוד לחיילים. במסגרת הפרויקט תוכלו להתארח בבתי החייל הפרוסים ברחבי הארץ, בהתאם למקום שאליו הזימון שלכם.

© צילום מסך מיוטיוב

הלינה בבתי החייל היא במחיר מוזל - 47 שקלים (בדומה לחיילים). המחיר כולל לינה של לילה אחד לפני הזימון. כדי לשריין מקום, כל שעליכם לעשות הוא כשבועיים לפני מועד הזימון, לשלוח דרך בית הספר בקשה למייל של רכז ההכנה לצה"ל באילת בכתובת - matan-h@edueilat.org. המייל צריך לכלול את הפרטים הבאים: פרטים מלאים שלכם - שם מלא, תעודת זהות, מספר טלפון, מידע על המיון - סוג יום המיון, תאריכו ומיקומו, צילום של הזימון למיון וצילום של תעודת הזהות. אין צורך שתפנו בעצמכם לבית החייל, הבקשה תעבור לטיפול ותקבלו מייל עם אישור הזמנה. 

תגובות