חמישה דברים שתוכלו לעשות בתקופת המלש"ביות. קרדיט:shutterstock

חמישה דברים שתוכלו לעשות בתקופת המלש"ביות

אז ממש לא מזמן קיבלנו את תאריכי הגיוס שלנו, חלקנו מתגייסים ממש בקרוב אבל לחלקנו המלשביות ממשיכה לעוד תקופה, שארוכה במיוחד. אז במיוחד בשביל כל המתוסכלים משיעמום, חשבנו על כמה רעיונות מקוריים שימלאו לכם את הלו"ז ויהפכו אותו לצפוף !!!

בית הספר נגמר והמשלביות התחילה. חלק מהחברים שלכם התגייסו, אבל אתם נחים לכם בבית. לא מזמן הודיעו על תאריכי גיוס שונים ויש כאלו שתקופת המשלביות שלהם התקצרה (ממ...מבאס!) ולחלקכם היא התארכה, אז במקום לבלות את הזמן בצפייה בנטפליקס ופופקורן ביד, או בעבודה, מצאנו בשבילכם את חמשת הדברים הכי מעניינים שאתם חייבים לסמן עליהם וי לפני תחילת השירות.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי

שיעורי בית

לא, לא, לא! אנחנו לא מציעים לכם לחזור לבית הספר ללמוד, אבל? מה דעתכם על ללמד אחרים? ועוד לעשות מיזה כסף? נחמד לא? למרות שבית ספר כבר נגמר את החומר של השנים הקודמות אתם בטוח זוכרים- שיעורים פרטיים לילדים בבית ספר יכול להיות פיתרון מצוין גם ליהנות קצת וגם לעשות קצת כסף, והכי חשוב, תרגישו שאתם עושים משהו שיגרום לילדים אחרים להצליח.

בית ספר
 © צילום: Fotolia

כל היום בנייד

עד שיש לנו קצת זמן "מת", למה לא לתעל אותו ולתעד? חשבתם פעם לפתוח בלוג? המלשביות זה זמן מעולה להעלות בלוג, בעיקר למי שאוהב צילום ועריכה, או אפילו יש לו סתם תחביב אחר שהוא יכול לספר עליו. זה פיתרון מעולה וכמובן שתמיד נשאר איתכם למזכרת!

לא לאכול בחוץ

ברור שהכי כיף זה לאכול בחוץ וכמובן שגם אנחנו הכי אוהבים את זה אבל מתי כבר יוצא לנו להכין את האוכל בעצמנו? תנסו לקחת מתכונים טובים מהאינטרנט ולהתחיל לבשל למשפחה ולחברים. כולם ייצאו מורווחים! (ואל תשכחו לכבד אותנו במטעמים!)

© shutterstock

צאו לטייל

טיול לא חייב להיות דווקא בחו"ל, תקבעו עם חברים או עם משפחה לצאת לטיול בחוץ ומה זה משנה איפה? ליד הים, בחיק הטבע או אפילו סתם סיבוב בחורשה של העיר. נסו לחפש מקומות שווים בארץ ותנסו לצאת מהאווירה הביתית ולהיות קצת עם חברים, ואם אתם ממש ספונטנים, חו"ל לגמריי זורם!

סדנת צילום

אין ספק שיוצא לנו לצלם המון במהלך היום, לסטורי, לפייסבוק ולפעמים גם סתם תמונות שלא מתפרסמות. לקנות מצלמה מקצועית ולקחת קורס בצילום אומנותי יכול להיות משהו מאוד מהנה, בו תוכלו להתמקצע בעניין הצילום ולשפר קצת את היכולות.

 

 

 

 
 
תגובות