לא מרוצים מהשיבוץ לצה"ל? כך תוכלו לשנות אותו. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

לא מרוצים מהשיבוץ לצה"ל? כך תוכלו לשנות אותו

קיבלתם הודעה על השיבוץ שלכם והתאכזבתם לגלות שלא תשרתו בתפקיד שחלמתם עליו? זה לא סוף העולם. בעזרת מספר צעדים ונחישות תוכלו לשנות את השיבוץ ולשרת בתפקיד החלומות שלכם. כל הפרטים

אחרי שעברתם את הצו הראשון, את יום המא"ה, מילאתם את שאלון ההעדפות והלכתם לכל המיונים שקיבלתם, הגיעה ההודעה הגורלית מכל עבור כל מלש"ב - השיבוץ! בעוד שקרוב לוודאי שחלק מחבריכם מצאו את עצמם צורחים ומחייכים מאוזן לאוזן, סביר להניח שמצב הרוח של חלקכם היה ברצפה ולא רציתם לשמוע על התפקיד שקיבלתם. 

עוד בערוץ על מדים של פרוגי

 אם גם במקרה שלכם לא התמזל מזלכם וחשתם שקיבלתם שיבוץ שלא יאפשר לכם למצות את היכולות שלכם - דעו שהכול עוד פתוח. מרגע קבלת השיבוצים, עומדים לפניכם שבועיים, אשר במהלכם אתם יכולים ליצור קשר עם מיטב, על מנת לערער על השיבוץ שקיבלתם ולבקש לשנותו לתפקיד בו תוכל לנצל את הפוטנציאל שלכם ולהרגיש שהשירות שלכם בצה"ל משמעותי.

© באדיבות דובר צהל

שימו לב, אל תשכחו אף פרט

חשוב שהבקשה שתשלחו תכלול את הפרטים האישיים שלכם (שם מלא ומספר תעודת זהות). ציינו מהו התפקיד שאליו שובצתם ואת תאריך הגיוס העדכני שקיבלתם, ופרטו מדוע אינכם מרוצים מהשיבוץ - חשוב שהבקשה שלכם תהיה מספיק מנומקת, כך שתגרום למי שקורא אותה להשתכנע ולהבין שהשיבוץ הזה אכן אינו מתאים לכם. כמו כן, יש לפרט מהו התפקיד שאליו אתם מתבקשים להשתבץ, להסביר מדוע אתם מתאימים אליו ותוכלו לתרום בו, וכן לוודא שאכן יש בידיכם את הנתונים התואמים כדי לשרת בתפקיד. 

ומה עכשיו?

לאחר שכתבתם בקשה מסודרת ומנומקת הכוללת את כל הפרטים הנדרשים - יש לשלוח אותה ליחידת מיטב בהודעה מסודרת הכוללת את הפרטים האישיים שלכם (שם מלא ותעודת זהות) במייל - meitav@idf.gov.il, או לחלופין להעלות אותה דרך האזור האישי באתר "מתגייסים". שלחתם את הבקשה שלכם? כעת, זה הזמן להתקשר למיטב, לוודא שהיא אכן התקבלה ולעקוב אחר התשובה שלכם. 

© צילום מסך

מערכת פרוגי מאחלת לכם בהצלחה ומקווה שתזכו לשרת בתפקיד החלומות שלכם.

 

תגיות
תגובות