צו ברשת: מתחילים את הצו הראשון מהבית. קרדיט: צילום מסך מיוטיוב

צו ברשת: מתחילים את הצו הראשון מהבית

אם אתם בכיתה י"א ועוד לא עברתם צו ראשון אז תתחדשו! שאלון "צו ברשת" החדש יקצר לכם את הזמן בלשכת הגיוס

שאלון "צו ברשת" הוא שאלון חדש ומהפכני שתפקידו לאמת את נתוניכם האישיים עוד לפני ההגעה ללשכת הגיוס. השאלון מיועד לתלמידי כיתה י"א, שטרם עברו הליכי צו ראשון, והוא כולל שלושה חלקים עיקריים: פרטים אישיים, משפחה ולימודים. שימו לב: לא ניתן להגיע לצו הראשון לפני כיתה י"א. לכן, במידה שתענו בתחילת השאלון שאתם בכיתה י' השאלון ייסגר.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי

שאלון צו ברשת הוא שאלון חשוב ולכן יש למלא אותו בריכוז מקסימלי, מומלץ דרך מחשב. יהיה עליכם לאשר חלק מהנתונים בשאלון וגם למלא בעצמכם חלק מהמידע. שימו לב שמסירת פרטים שגויים פוגעת בהליכי הגיוס שלכם ומהווה עבירה על חוקי המדינה.

בשלב הראשון - שלב הפרטים האישיים, תצטרכו לאשר את כתובת מגוריכם, דתכם, אזרחותכם ואת מספר הטלפון שלכם ושל הוריכם. בשלב השני - שלב המשפחה, תצטרכו למלא את פרטי הוריכם ואת טיב הקשר שלכם וכמו כן גם מידע על האחים והאחיות שלכם.

השלב האחרון הוא שלב הלימודים. בשלב זה תצטרכו למלא את מוסדות הלימוד בהם למדתם. במידה שאתם בוגרי כיתה ח' תצטרכו למלא את המסגרות בהם למדתם מכיתה ח' ומעלה, ובמידה שעזבתם את בית הספר לפני כיתה ח', תצטרכו להשלים מידע על כל המסגרות בהם למדתם.

שימו לב, במידה שאתם עדיין לומדים במוסד לימודים בעת מילוי השאלון - מלאו את שנת ההתחלה במוסד הלימודים בו אתם לומדים כיום, ולחצו על כפתור "ללא תאריך סיום". אם לא הגעתם למסגרת לימודית במשך חודש שלם (כלומר, באף יום לא נכחתם במוסד הלימודי), תצטרכו למלא את העיסוק שנכחתם בו רוב החודש.

אם אתם לקויי למידה ויש לכם אבחון תוכלו ליידע אותנו על כך ולהעלות את האבחון דרך השאלון. זכרו שההתאמות שניתנות בבית הספר אינן בהכרח ההתאמות שינתנו לכם בצו הראשון.

שימו לב! ניתן בכל עת לצאת מהשאלון, לשמור את המידע שמילאתם עד כה, ולחזור ולסיים אותו במועד מאוחר יותר. השאלון נסגר שלושה ימים לפני מועד הצו הראשון ולאחר מכן לא ניתן למלא או לערוך אותו. בסיום השאלון תקבלו מספר אסמכתא שישמש אתכם לבירורים לגבי השאלון.

שימו לב, אם הזזתם את מועד הצו הראשון - שאלון "צו ברשת" ייפתח וייסגר בהתאם.

בהצלחה!

תגובות