מתנות או לא להיות: מה קונים למתגייסים?. צילום: Shutterstock

מתנות או לא להיות: מה קונים למתגייסים?

תקופת הגיוסים החלה לא מזמן - ובשפע. כל יום מלווה בנסיעה לבקו"ם, ללוות עוד מישהו שעוזב לטובת צה"ל. אמנם במערכה הזו החבר הפסיד 1-0 לצה"ל, אבל אין כמו מתנה טובה לעידוד, ולתחושה כיפית. מתלבטים מה לקנות? או אולי להכין לחבר שמתגייס? זה הזמן לקבל רעיונות

הנה עוד חבר נטש, ומתחיל טירונות. אין ספק שעומדת להיות לו תקופה מתישה, אך עם זאת מהנה. ואין כמו לפתוח את הטירונות עם מתנות כיפיות ממשפחה, ומחברים. אז מה קונים ליום המרגש? הנה כמה רעיונות נחמדים שיכולים בהחלט להעלות חיוך למתגייסים!

 

עוד בערוץ על מדים של פרוגי

 

אז נתחיל מהבסיס - חוגר. המתנה המושלמת שמלווה אותנו ימי גיוס רבים. הבעיה מתחילה כשהחוגר נהפך למתנה שגרתית שכל מתגייס מקבל ואז נעלמת המקוריות. אם אתם שואלים אותנו חוגר זו מתנה מגניבה אם נשדרג אותה, והנה כמה טיפים:

1). כדאי לעצב את החוגר ולא רק לרקום שם. אפשר להוסיף מספר תמונות לרגעי געגוע, שיעבירו את השירות בכיף.

2). רעיון נוסף הוא להכין כיסוי לחוגר, מה שנותן לכם יותר שטח יצירה לעבוד עליו. המלצה שלנו - להדפיס על צד אחד תמונות ובצד השני את שם המתגייס וכמה עובדות מצחיקות עליו.

עוד מתנה שדורשת השקעה בעיקר אם אתם רוצים להפוך את השירות של החבר שלכם לקצת יותר משמח - תכינו לו ספר בדיחות על השירות שיעביר לו את הזמן, תוכלו  לקבל רעיונות מהאפליקציה של פז״ם. עוד רעיון נחמד שיכול להקל נפשית על המתגייס זה לראות תמונות של החברים שמחכים לצאת איתו בסופ״ש! אז מה דעתכם להכין לו לוח שנה שישמש גם כטבלת יאוש, ובכל חודש תהיה תמונה אחרת עם כל החברים, ותוכלו לסמן תאריכים חשובים ולהוסיף ברכות.

cbc11aca1c26d
קרדיט: Fotolia

אם אתם לא הטיפוס היצירתי, אל דאגה! יש עוד מלא רעיונות שווים שאפשר להשתמש בהם כמו מארז מיוחד של גופיות, גרביים וקרמים או תיקי רחצה. מתנה שלא דורשת המון מאמץ אבל תהיה מאוד יעילה!

אם אתם הטיפוס שמשקיע ועל הדרך חוטא באפייה - עוגה זה תמיד רעיון מצוין. מה לא כיף יותר ממסיבת גיוס ואז נכנסת עוגה מטריפה עם תמונה של המתגייס וברכה? החלק הכי טוב הוא כשזורקים על הפרצוף שלו בסוף חתיכת עוגה! #צלמולנו!

 

תגובות