יש לך מה לדאוג? נדב גדג' הודח מהלהקה הצבאית. צילום מסך מאינסטגרם

יש לך מה לדאוג? נדב גדג' הודח מהלהקה הצבאית

נדב גדג' הודח מהלהקה הצבאית שבה שירת בשל בעיות משמעת רבות. מדובר צה"ל נמסר: "לאור אי עמידה במשימות ובנהלי היחידה, הוחלט שלא ימשיך את שירותו כזמר בלהקה צבאית"

שלוש שנים אחרי שהופיע מול מיליונים ברחבי אירופה וייצג את ישראל באירוויזיון - נדב גדג' הסתבך עם צה"ל, והודח מהלהקה הצבאית שבה שירת. על פי גורמים המעורים בפרטים, ההחלטה להדיח את הזמר הצעיר בן ה-19 מתפקידו, היא תוצאה של בעיות משמעת רבות ומשפטים לא מעטים שבהם הועמד בשל התנהגותו. 

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

השיא היה כשבכתבה שצולמה לחברת החדשות על הלהקות הצבאיות ושודרה אתמול (שבת) בקשת וברשת, גדג' נקלט בעיני המצלמות אומר לאחת מחיילות הלהקה, "אני לא מופיע, תסתכלי, אני לא מופיע כפרה עלייך", כלומר סרב להופיע בשל המצלמות שנכחו במקום. בהמשך הודתה אחת ממפקדות הלהקה כי "נדב לא זמר בלהקות הצבאיות מטעמים פיקודיים".

 

גדג' היה רק בן 16 כשהפך לנציג הראשון לאירוויזיון שנבחר דרך תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" של קשת, הוא הצליח להעפיל עם שירו "גולדן בוי" למקום התשיעי בתחרות השירה האירופית בשנת 2015 ושירו הפך ללהיט בישראל. מאז החייל הצעיר, הצליח עם שירו האחרון "אולי נדבר", אולם לא שיחזר את ההצלחה של "גולדן בוי", ואף נאלץ להיפרד מחברת ההפקות שליוותה אותו מיומו הראשון בתחום - "טדי הפקות", ועבר לחברת ייצוג אחרת.

על פי גורמים המעורים בפרטים, שידור הכתבה ב"החדשות" הייתה רק טריגר להדחה מהלהקה הצבאית שהייתה ברקע לפני כן. גדג', עשה לדברי הגורמים "בעיות משמעת רבות", והתנהגותו לא איפשרה את המשך שירותו בלהקה הצבאית.

© עמית זאנטקרן

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בעיות משמעת משמעותיות וחוזרות של החייל, סמל נדב גדג', הביאו לבחינה מעמיקה של מפקדיו סביב סוגיית המשך שירותו כחייל בלהקה צבאית. בסיום הבדיקה ולאור אי עמידה במשימות היום יום ובנהלי היחידה, הוחלט שלא ימשיך את שירותו כזמר בלהקה צבאית".

מנציגיו של נדב גדג' נמסר ל-ynet: "אין תגובה".

תגיות
תגובות