בפעם הראשונה: התרח"ט הראשון שלי!. קרדיט: דובר צה"ל

בפעם הראשונה: התרח"ט הראשון שלי!

יש המון דברים מרגשים בצבא, שאותם תזכרו לנצח! איתן קמילר מספר לנו על התחושות, המחשבות וההתרגשות של הפעם הראשונה בה הוא השתתף בתרגיל חטיביתי יחד עם מפקדים, לוחמים וחיילים רבים!

אז זהו. אחרי אימון חורף שלם, מפרך, קר, רטוב ומאתגר, הגיע הזמן לתרגיל שמסכם את כל התקופה נמטורפת הזאת... התרח"ט!
 
עוד בערוץ על מדים של פרוגי
לקראת התרגיל הגדול התבצעו המון הכנות. הורדנו את הטנקים עוד שבוע לפני שהתרחט התחיל! וכצוות עשינו המון טיפולים וצביעות כדי שהכלים יעמדו ברמה הכי גבוהה שיש לתרגיל.
 
כנהג אני מרגיש שהתרומה והחלק שלי במשימה מאוד קריטית וחשובה. כשהמשימה היא כה גדולה ויש כל כך הרבה כלים ורכבים וכוחות חי"ר משולבים שמעורבים, וכולם צריכים לנוע אחריך מוטל בידיי אחריות לא פשוטה. אם אני נתקע באמצע הציר או לא ממשיך את התנועה כסדרה אני בעצם עוצר את כל מי שמאחוריי ומונע מהחטיבה להגיע אל היעד שלה. שבמקרה שלנו היא לכבוש את הר הסרטבה שבבקעת הירדן!
 
553262859449b
איתן קמילר © דובר צהל
אני מרגיש שאחרי האימון גיליתי יכולות שלא ידעתי שאני כנהג, ושטנק ככלי מסוגלים לבצע. האחריות והמשימתיות של הצוות זה בעצם מה שיכריע אם נעמוד במשימה בדרך הנכונה והגעה ליעד בבטחה. הגיע הזמן לממש את הפוטנציאל ואת כל מה שהתאמנו עליו עד כה ופשוט לתת הכל בנחישות ובצורה הכי מקצועית שיש כמו שאנחנו רק יודעים. אני מרגיש בטוח ומוכן וממש מתרגש בו זמנית לקראת השבוע המטורף שעומד להיות לנו והאווירה רק מוסיפה. אני מאחל לכלל החטיבה בהצלחה ושנמשיך לעלות ולהצליח! 
 
איתן קמילר
נהג צוות 3, פלוגת ומפיר אימפריה.
חטיבה 401

 

תגיות
תגובות