גולני שלי: מבט מקרוב לתרגיל של חיילי החטיבה עם אגד 282. צילום: דובר צה"ל

גולני שלי: מבט מקרוב לתרגיל של חיילי החטיבה עם אגד 282

סקרנים לדעת איך השירות הצבאי נראה באמת? סידרנו לכם גלריית תמונות שנותנת הצצה לשירות של חיילי חטיבת גולני ולוחמי התותחנים באגד 282

אם אתם לקראת גיוס ועדיין לא בטוחים היכן אתם רוצים לשרת, אולי הכתבה הזאת תעשה לכם סדר וחשק לשרת בגולני - אחת מהיחידות המובחרות והמדוברות ביותר. אספנו במיוחד בשבילכם תמונות מרהיבות של חיילי החטיבה בזמן תרגיל ופעולה בשטח ביחד עם לוחמי התותחנים באגד 282.  

עוד בערוץ "על מדים" של פרוגי: 

בשבוע שעבר קיימה חטיבת גולני תרגיל חטיבתי ברמת הגולן. במסגרת התרגיל התאמנה החטיבה ללחימה במתאר הצפוני, תירגלה לחימה לילית, תפקוד תוך משימות משתנות, התמודדות עם איום ארטילרי ופעילות על גבי כלי רק״ם (רכב קרבי משוריין - א.כ) ובמיוחד הנמ״ר (נגמ"ש מרכבה - א.כ).

כמו כן, בתרגיל התאמנו כוחות חטיבת גולני כתף אל כתף עם כוחות שריון והנדסה של עוצבת ״ברק״, כוחות ארטילריה של עוצבת ״גולן״, כוחות חיל אוויר וכוחות מיוחדים, במטרה לתרגל את שיתופי הפעולה בין הכוחות בשדה הקרב. מדברי מח״ט גולני, אל״ם שלומי בינדר, מח"ט גולני: ״החטיבה נמצאת בסיומו של תרח״ט משמעותי בו היא תרגלה את ייעודה. התרח״ט שמאחורינו היה מאתגר ומורכב והפך כל אחד מהגורמים המשתתפים לגורם משמעותי בהתנהלותו. כלל הלוחמים והחיילים הוכיחו אחריות אישית, מקצוענות וחתירה למצוינות״.

תגיות
תגובות