החל מיום ראשון: לא יהיו גיוסים לצה"ל בתל השומר. צילום: fotolia

החל מיום ראשון: לא יהיו גיוסים לצה"ל בתל השומר

כדי למנוע התקהלות בזמן התפשטות הקורונה בישראל, צה"ל החליט לסגור את הגיוסים בבסיס תל השומר ולפרוס חמש נקודות אחרות כתחליף

אחרי שבצה"ל החליטו להביא אל הבסיסים רק חיילים חיוניים ולשים בהסגר למשך חודש את החיילים המשרתים בבסיסים סגורים ואחרי שהוחלט לדחות את הגיבושים למלש"בים, צווים ראשונים (עד פסח) ויום המא"ה (עד הודעה חדשה) - כעת צה"ל יוצא בהחלטה נוספת בעקבות נגיף הקורונה.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

החל מיום ראשון הקרוב (ה-23 במרץ), כלל המלש"בים אשר היו מיועדים להתגייס בלשכת הגיוס בבסיס תל השומר - יתגייסו במקום אחר. לראשונה, בסיס תל השומר לא יקלוט דרכו חיילים חדשים וכאמור, החיילים החדשים ייקלטו באזורים חלופיים באזור המרכז. הודעה על מקום הגיוס לכל מלש"ב תימסר באופן פרטני בהודעת סמס. 

כמו כן, בצה"ל מבקשים להזכיר כי לאור המצב הנהלים החדשים הם להגיע לגיוסים ללא מלווים בכלל - שלא יורשו ממילא להיכנס. כל אלו כדי למנוע התקהלות שלא צורך ובניגוד להוראות משרד הבריאות. 

כאמור, הצווים הראשונים בוטלו עד לפסח (אלא אם תתקבל הנחיה חדשה) ובינתיים צה"ל פתח במהלך של אימות נתונים, הכולל מבחן עברית, באמצעות שיחת טלפון כדי לקדם את תהליך הצו הראשון כבר מהבית.

תגובות