יום המא"ה קרב ובא? הטיפים הבאים הם בשבילכן. ADOBESTOCK

יום המא"ה קרב ובא? הטיפים הבאים הם בשבילכן

הולכות לעבור את היום המא"ה בקרוב ואתן לחוצות? אין לכן ממה • איגדנו לכן את הטיפים הכי שווים כדי שתצליחו לעבור את יום המא"ה בצורה הזה טובה שיש!

סיימתן צו ראשון? מזל טוב! סיימתן שלב אחד (וחשוב לא פחות) בתהליך הגיוס שלכן לצבא. השלב הבא שלכן, ואחד מהשלבים החשובים ביותר בתהליך הגיוס והמיונים שלכן הוא יום המא"ה: מ-מיון א-איתור ה-התאמה. ביום זה תעברו מספר תחנות ובשביל לעבור אותן בצורה הטובה ביותר, הכנו לכן את ארבעת הטיפים המנצחים כדי לעבור יום מ"אה מוצלח.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

השתתפות

ביום זה תיפגשו בוחנים אשר מטרתם בעצם לבחון אתכם ולהבין את האישיות שלכן בצורה המלאה והטובה ביותר. לכן, חשוב מאוד שתשאירו רושם טוב וחיובי על הבוחנים. א" תציעו רעיונות תתעניינו בבנות אשר נמצאות איתכן באותה הסירה.

"תביעו את דעתכן כמה שיותר!" © ADOBESTOCK

יצירתיות

ביום המא"ה תעברו תחנה שבאה לבדוק את החשיבה שלכן מחוץ לקופסא. הם יציגו בפניכן בעיה ומספר "מכשולים" ומבקשים מכן להיות יצירתיות. אז עצתי לכן היא: לנשום עמוק, לקרוא טוב את הבעיה וההוראות המתלוות עימה ולמצוא פתרון מזווית אחרת ושונה לבעיה שייתנו לכן. בסוף מדובר בבעיות אפשריות ובהתאם לכך גם הפתרונות לבעיה הן משהו שכל אחד יכול להציע. קטן עליכן!

לא להתבייש

ביום המא"ה חשוב מאוד שקולכן ישמע! אל תשכחו שזוהי הזדמנות אחת שלא תחזור שנית, שבה אתן יכולות לשפר את הנתונים שלכן ולהרשים את הבוחנים שלכן, כך שגם אם אתן ביישניות ומתביישות לדבר בשיחות זום רשמיות, תזכרו שהבנות שנמצאות איתכן בשיחה גם נמצאות באותו המצב כנראה ושלכולכן אותה המטרה: לעבור את היום הזה בהצלחה. אז אל תפחדו לשאול שוב שאלה אם לא הבנתן טוב את ההוראות, בטוח שיש עוד בנות כמוכן שלא הבינו את מה שנאמר. אל תתביישו להגיד את דעתכן גם אם היא נראית לכן מטופשת או לא נכונה, העיקר שתשתדלו לבלוט.

"ביום המא"ה חשוב מאוד שקולכן ישמע!" © ADOBESTOCK

 להירגע

מאד חשוב לקחת את היום הזה בפרופורציות ולהסתכל עליו בצורה החיובית ביותר. הבוחנים אינם אנשים רעים ואינם "נושכים", הם בסך הכול שם בכדי להכיר אתכן יותר טוב ולראות איך אתן מגיבות ומסתדרות עם משימות שונות. המטרה בסוף היא להתאים לכן מסלול צבאי שיהיה מדוייק ליכולות שלכן ולא להפך. תהיו נינוחות קחו נשימה עמוקה, תשתו משהו חם שירגיע אתכן ותאכלו משהו לפני כדי שתהיו רגועות. בקיצור, תהיו אתן ותציגו את עצמכן ואת הידע והחשיבה שלכן בצורה הטובה ביותר שתוכלו.

 שיהיה בהצלחה!

תגובות