הכירו את הכבל שמטעין מכשיר אחד באמצעות מכשיר אחר. צילום מסך מיוטיוב

הכירו את הכבל שמטעין מכשיר אחד באמצעות מכשיר אחר

מכירים את הרגעים האלו בחיים בהם יש לכם מעט מאוד אחוזי סוללה בטלפון, בעוד חבר אחר משוויץ באחוזי הסוללה המרשימים שלו? אז המוצר הבא נועד בשבילכם

בדיוק בשביל הרגעים המאוד מרגיזים האלו, בהם יש מעט אחוזי סוללה בטלפון, ולחבר אחר משוויץ באחוזי הסוללה המרשימים שלו, מס' יזמים מסן פרנסיסקו השיקו פרויקט חדש באתר גיוס הכספים "KickStarter" אשר מציע כבל טעינה ייחודי ועמיד, העשוי מחוט ניילון בשם "AnyLink" שמלבד הטעינה הרגילה והמשעממת שמציעים כבלים רגילים, הוא מאפשר להטעין סוללה של מכשיר אלקטרוני אחד, ממכשיר אלקטרוני אחר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הכבל הייחודי יכול להתחבר לטלפונים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד, אייפונים, מחשבים ניידים, טאבלטים ,נגני mp שעונים חכמים וכל מכשיר אחר עם חיבור מיקרו usb. גם סמארטפונים בלי חיבור מיקרו Usb כמו מכשירי הנקסוס החדשים שיצאו לא מזמן יכולים להתחבר למטען באמצעות תוסף מיוחד בשם Usb-C.

יוזמי הפרויקט הציבו כמטרה גיוס עשרת אלפים דולרים, אך להפתעתם  הם הצליחו להכפיל את הסכום ולגייס יותר מ23 אלף דולר. ומה המחיר של הכבל הנהדר  והייחודי הזה? מחירו עומד כעת על 16 דולר בלבד לגרסה הבסיסית (כבל באורך 15 סנטימטר) ועד ל24 דולר לכבל המשופר שאורכו מטר וכולל גם את תוסף ה Usb-c המיוחד. הטענה נעימה!

תגיות
תגובות