סוף סוף: השעון של אפל נחת רשמית בישראל. צילום: אלירן אביטל

סוף סוף: השעון של אפל נחת רשמית בישראל

אז לאחר שמונה חודשים מההשקה המרכזית, השעון של אפל מגיע לארץ ודווקא במחירים סבירים. כל הפרטים על השעון החכם של חברת אפל

איידיגיטל היבואנית הרשמית של אפל בישראל השיקה בארץ ביום חמישי האחרון את האפל ווטש לאחר כשמונה חודשים מההשקה המרכזית. אז היינו בהשקה ויש כמה דברים חשובים שאתם חייבים לדעת, כמו תמיכה בעברית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קצת ריענון לגבי השעון: ה-Apple Watch יעזור לכם לנהל לוחות הזמנים, חיי החברה, שיחות טלפון, כתיבת הודעות וכל הדברים שאנחנו עושים מדי יום. באמצעות הפיצ'רים Force Touch, Taptic Engine, Digital Crown וwatchOS2 המסונכרנים עם מכשיר ה-iPhone ויחד מספקים דרך התנהלות חדשה. לחובבי שעוני הספורט, מאפשר ה- Watch Apple מדידת דופק ללא צורך ברצועת דופק נפרדת, באמצעות חיישני דופק מיוחדים הקיימים בגב השעון.

© אלירן אביטל

לעומת הציפיות למחיר גבוה ולמגוון ירוד כמו שקורה בדרך כלל עם מוצרים טכנולוגיים שמגיעים לישראל, הפעם איידיגיטל השקיעו בייבוא של מגוון רחב מאוד של רצועות ודגמים. בנוסף, בסניף הדגל הראשי של החברה הממוקם בקניון רמת אביב בת"א ישנו שולחן תצוגה של שלל השעונים והדגמים הקיימים.

השולחן הגיע ביבוא מיוחד מארצות הברית והותקן על ידי אנשים מוסמכים של אפל, בשולחן ישנו גם מסך מגע עם תצוגות של 360 מעלות של כל השעונים והרצועות, מה שנותן גישה ישירה לצורת הרצועה נראית מאחור וכדומה. 

© אלירן אביטל

מחירי השעון באיידיגיטל כיום הם 1799 ש״ח לדגם הספורט 38 מ"מ, ואילו 2049 ש"ח לדגם הספורט הגדול יותר 42 מ"מ. לדגמי האפל ווטש הרגילים המחירים עומדים על 2749 ש״ח לדגם ה38 מ"מ ו2999 לדגם ה42 מ"מ. אחד הריגושים הגדולים שקרו לאחרונה הוא הוצאת גרסה עיברית מלאה לשעוני אפל, מדובר על תקדים בשעוני אפל ומעולם קודם לכן לא הייתה אפשרות להכתיב לשעון בעברית ושכל מערכתו תתמוך בעברית, דבר זה כמובן משפר את חווית המשתמש הישראלי.

 
תגובות