פלאפון מציגה: GINI S4 - הטלפון האידיאלי לילדים. יחצ

פלאפון מציגה: GINI S4 - הטלפון האידיאלי לילדים

בעקבות הצלחת המותג GINI של פלאפון, היא הכריזה על טלפון חדש, במחיר אטראקטיבי, שמלא פיצרים מיוחדים להורים ומותאם במיוחד לילדים בשנותיהן הראשונות בבית הספר

חברת פלאפון השיקה האתמול את הסמארטפון החדש בסדרת הGINI, ה- GINI S4. את סדרת GINI השיקה פלאפון לפני מספר חודשים, והבחינה כי הפופולאריות היתה מעל למצופה. בעקבות זאת היא החליטה להשיק סמארטפון חדש בסדרה והפעם - מותאם לילדים. הטלפון בא במחיר אטראקטיבי וכולל בו הרבה פיצרים להורים שיוכלו להיות בטוחים שהילדים שלהם בידיים טובות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הGINI S4 יגיע עם אחריות לכל החיים (25 שנה, ובינינו, הילד ירצה להחליף את הטלפון שלו לפני שיגמרו 25 השנים הללו), בצבעים של שחור או לבן, ובמחיר של 599 ש"ח בלבד. בין הפיצרים שמיועדים להורים ניתן למצוא את אפליקצית "Kids Zone" המובנית במכשיר, שמאפשרת להורים לשלוט ולהוריד אפשרות להתקנת אפליקציות שונות במכשיר, דרך חנות האפליקציות, באמצעות סיסמא.

© יחצ

ועכשיו הגיע הזמן למידע טכני. הסמארטפון מגיע עם מסך של 5 אינץ', בעל מעבד של 4 ליבות, זיכרון קשיח של 16 ג'יגהבייט וזיכרון RAM של 1 ג'יגהבייט (כאשר יש 10 טרהבייט חינם לשמירה בענן), סוללה של 2000 מיליאמפר לשעה, מערכת הפעלה אנדרואיד 5 לוליפופ, מצלמה אחורית של 5 מגהפיקסל ומצלמת סלפי של 2 מגהפיקסל. ניתן להוסיף עוד 300 ש"ח למחיר ולקבל ערכת אביזרים נלווים הכוללת מטען נייד, מגן מסך, כיסוי חיצוני מסיליקון, אוזניות וכבל נתונים המתחבר למחשב דרך USB.

"אם בעבר ילדים הסתפקו במכשיר ראשון משומש שקיבלו מהוריהם", אמר אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק בפלאפון, "אנו רואים כיום שגם הורים לילדים קטנים רוצים לרכוש עבורם מכשיר ראשון חדש, ולאפשר להם להוריד משחקים, אפליקציות ספרים ולימודים וכן לגלוש ולהכנס לרשתות חברתיות ייעודיות, כל זאת תחת הפיקוח שלהם", "לראשונה בישראל אנו משיקים סמארטפון לילדים במחיר מנצח, המספק מענה מושלם לילדים ולהורים ומציע מכשיר מתקדם לילדים ושקט נפשי להורים".

© יחצ
תגובות