וואווי מציגה: ה-HUAWEI P9 הגיע לארץ. יחצ

וואווי מציגה: ה-HUAWEI P9 הגיע לארץ

חברת וואוי משיקה את מכשיר הדגל החדש שלה, במה הוא שונה ובמה הוא טוב יותר? מה יש בו שאין בשום טלפון אחר? כל הפרטים

אתמול הושק בישראל מכשיר הדגל החדש של חברת וואוי – P9. החברה ממשיכה בדרך שהתחילה מהמכשיר הקודם שהיא לשנות תדמית מסתם סמארטפון "סיני" לסמארטפון שיתחרה במכשירי הדגל השולטים כיום בשוק. כמו כן, החברה ממשיכה גם בקו העיצוב המינימליסטי והמיוחד כמו כל המכשירים בסדרת הP.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נראה כי וואווי ערה לבעיות של קהל היעד שלה ומציעה להן פתרונות, למשל כמה מכם בשעה 16:00 רצים לחפש כל חור בקיר שיוכל להטעין את הטלפון? ב-P9 תקבלו חיבור USB Type C לטעינה מהירה וסוללה בעלת קיבולת עוצמתית mAh3000! בנוסף צג המכשיר בגודל 5.2 אינץ' וכולל מעבד Kirin 955 2.5GHz 64-bit ARM-base חדש המאפשר רמת ביצועים ניידים המובילה בקטגוריה.

© יחצ

ולגולת הכותרת, המצלמה שוואווי מתגאים בה: וואווי יצרה שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת המצלמות Leica Camera AG והחל מעכשיו, במכשיר זה, תוכלו להנות משתי מצלמות בעלות רמת דיוק ולכידת פרטים באיכות הגבוהה ביותר בתעשיית הסלולר בעולם. שתי המצלמות האחוריות של ה-P9 פועלות יחדיו על מנת לאפשר תמונות עתירות פרטים, עומק וצבע. ה-P9 מצטיין בתנאי תאורה ירודים מאחר ותכנון המצלמה הכפולה מבטיח לכידת יותר אור.

מתי? איפה? כמה?

כבר מהיום תוכלו לרכוש את המכשיר בחברות הסלולר וברשתות הסלולר הפרטיות. בקשר למחיר, בישראל המכשיר יימכר באותה עלות שבה הוא נמכר בכל אירופה 2,599 ₪ . המכשיר יגיע בגרסת 32GB ובצבעים שחור ולבן. השנה החליטו להמשיך עם גל גדות, שהשנה ביססה את מעמדה כוונדר וומן, כפרזנטורית אשר תשווק את המוצר בישראל.

© יחצ

במפרט המכשיר ניתן למצוא כי מערכת ההפעלה היא 6.0 Android tm, מצלמה אחורית כפולה 12MP , מצלמה קדמית 8MP, דפדפן ברירת מחדל הוא google chrome, זיכרון: 32GB  + כרטיס הרחבה עד 128GB , זיכרון ניהול מערכת RAM – 3GB, תצוגה של מסך 5.2 אינץ', 1080X1920 Gorilla® Glass 4, סוללה בקיבולת 3000mAh.

תגובות