#שווה_לעקוב: הטירוף סביב המחזמר שעוד לא עלה. צילום: מסך מאינסטגרם

#שווה_לעקוב: הטירוף סביב המחזמר שעוד לא עלה

הפינה האהובה חוזרת בספיישל מיוחד והפעם: הטירוף ההיסטרי סביב חשבון האינסטגרם של המחזמר "בילי אליוט". מה סוד האינסטגרם שלהם ולמה שווה לעקוב?

חשבון אינסטגרם פופולרי הוא משהו שצריך לעבוד עליו קשה במשך כמה חודשים, ממש כמו שעובדים על מחזמר טוב ואיכותי שכולל לא מעט ריקודים קשים. אך במקרה הזה, שני המקרים מתנגשים אחד עם השני ולמרות שהעבודות הקשות על המחזמר "בילי אליוט" עדיין ממשיכים, חשבון האינסטגרם החדש שלהם די פורח.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קצת על billyelliot.il@

בילי אליוט הוא מחזמר שמבוסס על סרט הקולנוע המצליח משנת 2000 שעבר לבמות וכעת מגיע כגרסה ישראלית (שיעלה ב-1 ביוני) יחד עם קאסט מפואר הכולל את אושרי כהן, דפנה דקל, אבי קושניר והילדים שחולקים את התפקיד של בילי: ארנון הרינג ושון גרנות זילברשטיין.

מה הסיפור מאחורי החשבון?

כל מופע חדש שרוצה להזמין אליו את הקהל ורוצה לשתף אותו בתהליכים שקורים מאחורי הקלעים, פותח עמוד פייסבוק כדי שכולם ידעו מה קורה ויתעדכנו בחדשות מתוכו, אך הילדים המופיעים במחזמר "בילי אליוט" הבינו שפייסבוק זה כבר מזמן אאוט וכולם נמצאים היום באינסטגרם ולכן יזמו עם הפקת המופע חשבון אינסטגרם מיוחד משלהם.

העמוד הלך וצבר תאוצה ותוך כמעט חודש הגיע לכ-430 עוקבים נאמנים ומאות לייקים לכל תמונה, מה שנחשב להצלחה מעולה בתור אינסטגרם חדש ומתחיל וזה עוד הרבה לפני שהמופע בכלל עלה לבמות.

 

שון וארנון באירוע פרזנטציה לעיתונאים #billyelliot #ביליאליוט #ביליאליוטישראל

A photo posted by Billy Elliot the Musical IL (@billyelliot.il) on

מה מיוחד בו?

מופע שלם ורציני שכמעט כולו מורכב משחקנים שהם ילדים, הרבה סלפי, ריקודים (וסחטיין על הגמישות) ושלל סרטונים שעושים לנו חשק לבוא ולראות בעצמנו במה בעצם מדובר.

עם או בלי פילטר?

רוב התמונות בחשבון הם בלי פילטרים, אך מדי פעם אפשר לראות אותם משתלבים בפיד.

טיפים להמשך:

קצת יותר פילטרים, עוד קטעי ריקוד ואפילו גיפים שאפשר ליצור באפליקציית BOMMERANG של אינסטגרם יעשו את העבודה.

סיכום פרופיל

כיף לראות משהו שונה בנוף האינסטגרם שכבר התרגלנו לראות, במיוחד לאור החידושים באינסטגרם ולאור העובדה שכבר כולם נמצאים שם יש עומס בפיד - צריך למצוא את הייחוד שיעזור לכם להתבלט מכולם. החשבון של "בילי אליוט" ללא ספק עושה עבודה טובה, שיתופית, נותנת הצצה ומחברת אותה לקהל העתידי שלה. ריקודים באינסטגרם זה משהו שלדעתנו הולך להיות חזק, בין אם גיפ, תמונה וסרטון - זה מה שמייחד ואחד מהדברים שהופכים את בילי אליוט לאינסטגרם ששוה לעקוב אחריו.

והנה ה-TOP 5 שבחרנו:

 המחזמר בילי אליוט יעלה על הבמות ביום רביעי ה-1 ביוני בסינמה סיטי.

תגובות