דוחפים קדימה: מדפסת תלת מימד זולה ובית חכם. צילום מסך מתוך Kickstarter

דוחפים קדימה: מדפסת תלת מימד זולה ובית חכם

כמדי שבוע, נציג בפניכם מספר מוצרים חדשים מאתר מימון ההמונים, Kickstarter. והפעם, המכשיר שיהפוך את הבית שלכם לחכם ומדפסת התלת מימד הקטנה ביותר בעולם

המכשיר שיהפוך את הבית שלכם לחכם

Knocki הוא מכשיר קטן שמחובר עם WIFI שאותו אפשר להצמיד לכל דבר בבית, מקירות ועד דלתות. Knocki יהפוך את הבית שלכם לחכם בעזרת נקישות פשוטות. לכל מספר נקישות יקרה משהו אחר. לדוגמא, תצמידו את המכשיר למקום כלשהו בסלון, תקישו פעמיים על השולחן, הטלוויזיה תידלק, ואם לדוגמא תצמידו את המכשיר לשולחן האוכל שלכם בבית ותקישו פעמיים אז הסמארטפון שלכם יצפצף ויעזור לכם למצוא אותו ואם תקישו שלוש פעמים על השולחן שלכם הוא יזמין לכם פיצה.

ל-Knocki יש אפליקציה מיוחדת הניתנת להורדה בחנות האפליקציות שלכם בסמארטפון. אחרי שתתקינו את האפליקציה תתבקשו לחבר את המכשיר לסמארטפון שלכם ולחבר אליו WIFI, ולאחר מכן תתבקשו לבחור אילו דברים אתם רוצים שיקרו אם תקישו כמה פעמים. המוצר עולה כ-69 דולרים ויתחיל להישלח בסוף 2016.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מדפסת התלת מימד הזולה בעולם

101Hero, זהו השם של המדפסת הזולה בעולם, מחירו הראשוני הוא 49 דולרים וכרגע נשאר במלאי האתר מימון ההמונים, Kickstarter, את המוצר ב-74 דולרים כולל 2 גלילים של חומרי ההדפסה. עם המדפסת תוכלו להדפיס מלא מוצרים בתלת מימד: מגנים לסמארטפונים שלכם, צעצועים לאחים הקטנים שלכם ואפילו מודלים של מבנים ועוד. המוצרים המודפסים הם מפלסטיק. כדי להדפיס מוצר, הינכם צריכים להוריד את התוכנה של 101Hero למחשב שלכם ולבחור מוצר שאותו תרצו להדפיס או ליצור בעצמכם בתוכנה ולהדפיס אותו. המוצר ישלח בפחות מחודש מהיום!

תגובות