דוחפים קדימה: משקפיים חכמים ואפליקציה לסרטים קצרים. מתוך האתר KickStarter

דוחפים קדימה: משקפיים חכמים ואפליקציה לסרטים קצרים

כמדי שבוע, נעלה באתר מספר מוצרים חדישים מאתר מימון kickstarter. והיום, משקפיים חכמים לרוכסי אופניים ואפליקציה ליצירת סרטים קצרים

Solos – משקפיים חכמים לרוכבי האופניים

Solos הוא משקפיים מיוחדים וחכמים לרוכבי האופניים המציגים לכם ב"רקע" מספר דברים חיוניים במיוחד לרוכבי האופניים, כגון: מהירות הנסיעה, דופק הלב שלכם, מספר הקלוריות שהורדתם במהלך הרכיבה, מספר המטרים/קילומטרים שנסעתם. בנוסף, הוא מראה את הדרך שלכם ואפשר לענות לשיחות כשמתקשרים אליכם.

ישנה אפליקציה שאפשר להוריד לסמארטפון שלכם ולחבר את הסמארטפון באמצעות בלוטוס למשקפיים ובכך לראות את כל הפרטים המדוברים. הבטרייה של המשקפיים הם עד 6 שעות פעילות ואחר כך תצטרכו להטעין אותם. המשקפיים יעלו כ-375 דולרים וישלחו למזמינים באוקטובר הקרוב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Storyfab – האפליקציה שתעזור לכם ליצור סרטים קצרים

Storyfab היא אפליקציה שנותנת לכם את כל הכלים שצריכים כדי ליצור סרטים קצרים באמצעות שחקנים וירטואליים, אפקטים מיוחדים ועם כל רקע שאתם רוצים. כל העולם הוא הבמה שלכם ליצירת סרטים קצרים, במילים אחרות. כדי שתצליחו ליצור ולהפיק סרטים קצרים דרך האפליקציה תצרכו קצת דמיון, שקט, סמארטפון ואת אפליקציית ה-storyfab.

בנוסף, תוכלו ליצור סרטונים של כרטיסי ברכה וגלויות ולשלוח דרך האפליקציה למשפחה ולחברים שלכם. באפליקציה תקבלו כלים ליצירת דמויות, מוצרים ואלמנטים ליצירת הסרטון הקצר שלכם. אחרי שיסתיים קמפיין מימון ההמונים האפליקציה תהייה זמינה לאייפונים מ-iOS 9 ולאחר מספר חודשים האפליקציה תהייה זמינה גם לבעלי אנדרואיד.

תגובות