עכשיו גם לנשים: שעון חכם של חברת Huawei . יחצ

עכשיו גם לנשים: שעון חכם של חברת Huawei

שעון חכם זה לא מוצר חדש בשוק אבל חברת וואווי מצליחה לחדש ואפילו לייחד אותו למין הנשי, מה שקצת התפספס בתחום. מה מיוחד בו? המשיכו לקרוא

שעון חכם אשר על צגו מופיעות הודעות מרשתות חברתיות ודרכו ניתן לקבל שיחות - זה כבר לא משהו מהפכני שעוד לא שמענו עליו. למרות זאת, חברת וואווי השיקה אתמול את השעון החכם שלה, ההבדל הוא שהיא מייחדת אותו למין אחד, המין הנשי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי שאוהבת את המראה היוקרתי והנוצץ ומצד שני את הדיגיטל והחדשנות, תשמח לשמוע כי גם הפעם, כמו במכשיר הקודם של החברה, וואווי חברה לחברת Swarovski לתכשיטים היוקרתית אשר עיצבה את השעון במראה ייחודי.

© יחצ

גודל המסך של השעון הוא 1.4 אינץ, המעבד של השעון הוא 1.2GHz Qualcomm APQ8026 והוא מגיע עם נפח זיכרון של 512 RAM + 4GB ROM. מערכת ההפעלה הינה android wear, ובין הפיתוחים הטכנולוגים המוצעים ניתן למצוא מד דופק, מד צעדים ועוד. סוללת המכשיר בעלת קיבולת 300mAh, והוא ניתן להטענה באמצעות כבל USB פשוט. עד 50 דקות הטענה מלאה המאפשרת שימוש של כיום עבודה מלא. השעון יימכר בחברת פרטנר בעלות של 2499 שקלים. לרוכשים את מכשיר הדגל, P9, ייקבלו הנחה ברכישת השעון.

קובי כליף, מנכ"ל Huawei ישראל: "שיתוף הפעולה הנוכחי עם חברת התכשיטים היוקרתית, SWAROVSKI, מתווסף לחיבור האסטרטגי עם חברת הצילום המוכרת והאיכותית בעולם, LEICA, במסגרת המכשיר האחרון אותו השיקה Huawei לאחרונה. Huawei רואה יתרון מנצח בשילוב כוחות עם מותגים איכותיים במסגרת מוצריה השונים, כאשר אלו מעניקים ללקוחות החברה ערך מוסף שלא קיים באף יצרן אחר. בחרנו להשיק את השעון עם חברת פרטנר, אשר הייתה הראשונה להשיק את קטגוריית השעונים החכמים שלנו בישראל."

© יחצ
תגובות