שיאומי מציגה: הסמארטפון Xiaomi Mi5 הגיע לישראל. צילום מסך מיוטיוב

שיאומי מציגה: הסמארטפון Xiaomi Mi5 הגיע לישראל

שיאומי מציגה בישראל את סמארטפון הדגל החדש שלה, Mi5. מה חדש בו? כמה הוא יעלה? שווה לקנות אותו? כל הפרטים

שיאומי, שמוכרת יותר בסין ונחשבת ליצרנית הסמארטפונים מספר 1 בסין (לפי נתוני מכירות בסין לשנת 2015), משיקה בישראל את מכשיר הדגל שלה, ה- Mi5. המכשיר נחשב לאחד מהמהירים בשוק עם טכנולוגיות פורצות דרך, מפרט מרגש וחזק ואפשר בהחלט למקם אותו בין המקומות הראשונים ליד סמסונג, LG וכו'.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© צילום מסך מיוטיוב

ה– Mi5 של שיאומי, המיוצר בסין, עם מסך בגודל 5.15 אינצ', ברזולוציית FULL HD ובמשקל זעיר של 129 גרם בלבד, מגיע עם המעבד המתקדם של קוואלקום Snapdragon 820 אשר נמצא גם בסמסונג גלאקסי S7 גם בlg g5. הוא מגיע עם זיכרון של 32 ג'יגה, זיכרון רRAM של 3 ג'יגה, מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל, מצלמה קדמית של 4 מגה פיקסל וסוללה בקיבולת של 3000 mAh. מחירו בארץ יעמוד על 2490 ₪ ובמידה ויירכש עם אחריות היצרן אז יגיע גם עם 5 שנות אחריות.

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, אמר: "חברת שיאומי, כהרגלה, הצליחה לייצר מכשיר פרימיום, שמורכב מהטכנולוגיות ומהחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בעולם. למרות מחירו הנוח, ה Mi5 מתחרה ראש בראש במכשירי הדגל של אפל וסמסונג, ואף עולה עליהם בפרמטרים רבים". בנוסף הוא אומר כי "ה – Mi 5 מצויד באחת המצלמות הטובות ביותר בעולם כיום, המשלבת טכנולוגיות ייצוב ועיבוד תמונה המתקדמות ביותר. המצלמה מצליחה להפיק תמונות מקצועיות לכל דבר ועניין".

© צילום מסך מיוטיוב

יתרה מכך, המצלמה האחורית עם 16 מגה פיקסל וניתן לצלם במצלמת ווידאו בK4 - תכונה נפוצה מאוד בכל שאר מכשירי הדגל ובנוסף המצלמה של שיאומי לוקחת מספר תמונות ומרכיבה אותם יחדיו. בכך היא מבהירה את האזורים החשוכים תוך שמירה על הפרטים הקטנים שבחושך, ויוצרת תמונות חדות וברורות גם בחושך.

ואילו הסוללה עם 3000 המיליאמפר מרשימה גם היא, במכשיר הדק מכיוון שלהיא מתקדמת ודחוסה ובכך מאפשרת יותר שימושים לפרק זמן ארוך יותר. כמו למשל צפייה ב7 סרטים בזה אחר זה. לסיכום, נולד בימים אלו מתחרה חדש למכשירי הדגל הנפוצים בארץ, ובנוסף מכירו זול משמעותית משאר מכשירי הדגל בתחום. 

תגובות